Zona de ardere a grăsimilor mhr. Fresh articles

zona de ardere a grăsimilor mhr

Determinarea zonei de ardere a grăsimilor

Când vine vorba de activitate fizică, există diferite zone ale ritmului cardiac, care echivalează cu niveluri diferite de intensitate. Aceste niveluri determină de fapt ce sisteme energetice utilizează corpul în timpul exercițiului, ceea ce afectează în mod direct numărul de calorii arse.

zona de ardere a grăsimilor mhr pierdere în greutate woburn ma

Nivelul cerinței Există patru zone de antrenament diferite zona de ardere a grăsimilor mhr fiecare este determinată de procentul ritmului cardiac maxim MHRadică de numărul maxim de ori în care inima poate bate într-un minut. În timpul exercițiilor fizice, mulți oameni își verifică în mod constant ritmul cardiac pentru a se asigura că se află în zona de ardere a grăsimilor.

Arde AGRESIV GRASIMEA de pe abdomen cu acest CIRCUIT

Acesta este, în general, un nivel care se realizează cu exerciții cardiovasculare ușoare. Intensitatea moderată este cuprinsă între 70 și 80 la sută din MHR, în timp ce intensitatea ridicată este între 80 și 90 la sută din MHR, un nivel de cerere în care este atins pragul anaerob, care este atunci când sistemul cardiovascular nu poate livra oxigen către mușchi destul de repede.

Știind acest lucru, este neașteptat pentru mulți că așa-numita zonă de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate.

Un cuvânt final despre intensitatea exercițiului și pierderea în greutate Exercitarea la diferite intensități va produce rezultate diferite.

Acest lucru se datorează faptului că, din punct de vedere tehnic, la acest nivel de intensitate, corpul folosește cel mai mare procent de grăsime pentru combustibil. Unii oameni au folosit acest lucru pentru a susține că de fapt arzi mai multe grăsimi atunci când lucrezi la o intensitate mai mică, dar acest lucru nu este pe deplin adevărat.

Adevărul despre zona de ardere a grăsimilor

În timp ce antrenamentele de intensitate mai mică sunt minunate pentru începători și rezistența la construire, trebuie să lucrați mai mult dacă doriți cu adevărat să ardeți grăsimi și să pierdeți în greutate. Mai puțin este mai mult Acest lucru se datorează faptului că, prin creșterea ritmului, veți arde mai multe calorii totale și asta va duce la cea mai mare pierdere în greutate și grăsimi.

zona de ardere a grăsimilor mhr cum să pierdeți în greutate rapid dar în siguranță

Din punct de vedere tehnic, este la un nivel de intensitate scăzut atunci când corpul folosește cel mai mare procent de grăsime paramasivan ajith pierdere în greutate combustibil. Pentru a ilustra, imaginați-vă că cineva v-a oferit o alegere între o rentabilitate de 70 la sută a USD sau o rentabilitate de 50 la sută la USD.

În mod similar, o plimbare de o oră poate arde de calorii, dintre care 70 la sută provin din grăsimi, dar o alergare de o oră poate arde de calorii, dintre care 50 la sută provin din grăsimi.

Diferența pare să fie în tipul de antrenament, diferența dintre intensitate mare și intensitate scăzută și zonele țintă în care corpul își ia energia în fiecare zonă. În modelul cu 5 zone: adică VO2 max, anaerob, aerob, rezistență și recuperare, zona 2 și 3 sunt cele cuprinse între percentila 60 - Se spune că zona trei sau zona aerobă pentru rezistență dezvoltă sistemul cardiovascular și îmbunătățește funcția respiratorie și circulația gazelor din sânge. Ajută la construirea masei musculare, dar crește și arderea grăsimilor. Această zonă este utilizată și pentru antrenamentele de maraton.

Chiar dacă arzi din punct de vedere tehnic o proporție mai mare de grăsime în timpul plimbării, de fapt arzi mai multe grăsimi în timpul alergării.

Acum, asta nu înseamnă că exercițiile de intensitate redusă nu oferă beneficii, mai ales dacă ești începător și nu poți menține un ritm mai exigent.

zona de ardere a grăsimilor mhr pierderea în greutate medicală profesională

Dacă încetiniți, puteți face mult mai mult exercițiu, astfel încât veți ajunge să ardeți mai multe calorii și grăsimi în acest fel.

publicații