Sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu.

Complicaţiile Cât de multă greutate afectează calitatea somnului? Experții spun că trebuie să mergi la culcare de la 10 la Și acest lucru nu este lipsit de motiv! Dacă o persoană nu a adormit, corpul său este treaz și necesită mâncare, ca după-amiaza.

Dar, capacitatea sa de a prelucra hrana într-o anumită perioadă de timp este semnificativ limitată, deoarece prin standarde biologice el ar trebui să se odihnească. Prin urmare, din orice masă în această situație, puteți obține mai bine.

Cât de multă greutate afectează calitatea somnului?

Ce este adevarul? Faptul că greutatea și somnul sunt interconectate este un fapt incontestabil. Este, de asemenea, adevărat că adormirea la timp protejează împotriva supraalimentării seara târzie. Se bazează pe dezvoltarea abilității, care vă permite să nu simțiți foamea în timpul somnului.

Aceasta este o tehnică străveche care a fost activată astăzi.

Cei care folosesc această tehnologie ar trebui să meargă la culcare și să doarmă la timp 7 ore pe zi. Desigur, grăsimea nu se va îndepărta de somn în sine, deoarece acest lucru se întâmplă în timpul alergării, de exemplu. Dacă cineva crede că somnul în sine ne face mai subțiri, atunci greșește. Cu toate acestea, un somn complet bun ajută cu siguranță la menținerea acestei greutăți corporale foarte normale, ceea ce nu va provoca sforăitul sau chiar apneea.

Obezitate Somn Fiind supraponderal și acest lucru a fost dovedit în mod repetat, provoacă apnee.

Din lipsa de oxigen, procesele metabolice sunt de asemenea încetinite, apar probleme cu respirația nocturnă. În plus, există o tulburare în producția de hormoni, în special insulina, care reglează metabolismul carbohidraților.

  • Sara ramirez pierdere de greutate
  • Codleanu (copdleanu_b) - Profile | Pinterest
  • A dormi mai mult te poate ajuta să slăbești.
  • Voi pierde în greutate acum
  • Vreau să pierd greutatea în timp ce este însărcinată
  • Pierdere în greutate turbo jam
  • Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja!

În schimb, dacă secreția de hormon de creștere este inhibată, atunci consumul de grăsime al organismului încetinește, ceea ce agravează apneea. În astfel de situații, depresia apare adesea și se știe că omorâți toată motivația de a se menține în formă. Din toate acestea, este clar identificat un cerc vicios vicios.

Deci, obezitatea duce la apnee, iar apneea în sine împinge dezvoltarea obezității. Ce să faci pentru a minimiza complicațiile periculoase ale apneei? Într-adevăr, amenințarea de atac de cord și accidentul vascular cerebral nu sunt pe placul de mai multe ori. Nu avem nevoie doar de tratament pentru apnee - primul pas pentru a scăpa de boală va fi pierderea în greutate! Este adevărat, sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu greu să slăbești, deoarece intervin legătura puternică dintre greutate și problemele de respirație.

Lipsa somnului crește greutatea! Creșterea greutății corporale contribuie la durata scurtă de odihnă noaptea. Și acest lucru este de înțeles.

În primul rând, persoanele care au un somn scurt mai devreme au micul dejun și termină cina mai târziu decât toți ceilalți.

De aici următorul rezultat: greutatea corporală crește.

sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu accelerați pierderea în greutate pe vlcd

În al doilea rând, cu lipsa de somn, organismul nu primește orexine, care mențin pofta de control. Producția lor inhibată duce la excesul de greutate.

Pierderea somnului și a greutății - Adormirea mai multă vă poate ajuta să pierdeți în greutate

Dar asta nu este tot! În această situație, se formează mai mult țesut adipos, ceea ce crește semnificativ senzația de foame.

sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu pierderea greutății de mireasă

Ca urmare a acestui dezechilibru, parametrii corpului cresc. Dacă există un somn mic prin apnee, aveți grijă cu seriozitate de tratamentul acesteia. Nu uita sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu igiena. Mergeți la sport, acest lucru va îmbunătăți somnul și va reduce greutatea. Vorbim despre exerciții aerobice, despre ciclism, despre înot. Deci, să rezum.

Somnul afectează greutatea și este extrem de unilateral: tulburările de somn duc aproape întotdeauna la acumularea de țesut adipos.

Prin urmare, starea de bine și aspectul atractiv depind de un somn sănătos. Pe fondul odihnei bune noaptea, va fi mult mai ușor să lupți cu obezitatea, iar rezultatul este mult mai productiv.

sleep mai mult pierdeți greutatea spune studiu pierderea în greutate zetia

Pierderea în greutate și somnul - modul în care somnul afectează greutatea Bună prieteni! Albert Sagradyan este din nou în contact, iar astăzi vom vorbi despre efectul duratei somnului asupra supraponderalității. În timp ce fratele meu Jura este foarte ocupat cu gospodăria, voi continua să reumple site-ul nostru cu articole interesante noi.

În ciuda faptului că pe site-ul nostru există aproape tot ce are legătură cu pierderea în greutate, acest subiect nu va epuiza niciodată interesul oamenilor de știință în studiul său. În special, acum am decis să vă spun informații despre o descoperire veche a oamenilor de știință de la Universitatea Stanford, dedicată efectului duratei de somn asupra excesului de greutate.

În principiu, pentru persoanele care sunt cititoare ale tuturor articolelor noastre despre pierderea în greutate, această veche descoperire nu va fi o realizare grozavă, deoarece acest studiu conectează obezitatea cu modificările hormonale din lipsa somnului, despre care a fost menționat de mai multe ori în articolele site-ului nostru.

Nu pot spune că aceste informații sunt pur și simplu cruciale pentru a pierde în greutate, cu toate acestea, în opinia mea, merită să fiți atenți. Pierderea în greutate și somn - relația obezității cu durata somnului. Pe scurt, potrivit medicilor, o durată scăzută a somnului duce la un nivel mai ridicat al hormonului care provoacă apetit, reducând în același timp concentrația de sațietate hormonală.

În același timp, în societățile occidentale civilizate, în care reducerea cronică a duratei somnului este o problemă comună, iar alimentele sunt disponibile pe scară largă, concentrația de hormoni care reglează modificările apetitului la oameni, care la rândul lor pot contribui la obezitate ".

Studiile au arătat o relație între o scădere a duratei de somn și o creștere a indicelui de masă corporală sau IMC. În general, oamenii de știință care au realizat studiul consideră că somnul scurt afectează schimbarea concentrației de hormoni precum ghrelină și leptină.

publicații