Slabeste cu serban login

Cele mai frecvente greşeli pe care le fac persoanele care vor să slăbească

Program slabit carmen fit

Fii in forma cu Serban Blebea: Top trei exercitii pentru abdomen Galerie foto Vineri, 06 Martieora Cele mai multe persoane care merg la sala pierd timpul facand exercitii care nu le ajuta in niciun fel sa se apropie de obiectivul pe care vor sa il atinga, sustine Serban Blebea, specialist in transformari corporale, care explica pentru Ziare.

Aceasta este parerea tuturor antrenorilor cu care am interactionat in ultimii cinci sunt bare de zone bune pentru pierderea în greutate, sustine specialistul. Omul de rand pierde intre 60 si 90 de minute in sala de fitnessfara nici un folos, pentru ca exercitiile pe care le alege nu il ajuta, chiar dimpotriva, unele pot fi daunatoare pentru sanatatea lui.

slabeste cu serban login

Imagineaza-ti ca vrei sa ajungi la Brasov, dar alegi sa mergi pe Autostrada Soarelui spre Constanta. Desigur, poate intr-un final vei ajunge si la destinatie, dar calatoria va fi cu mult mai lunga si mai costisitoare.

Slabeste cu serban login in forma cu Serban Blebea: Primii pasi catre un abdomen perfect Nu ti-ai dori sa faci parte dintre cei care folosesc timpul petrecut in sala de fitness la potentialul maxim?

slabeste cu serban login

Ca sa te ajut, iti voi arata trei dintre cele mai eficiente exercitii pe care le poti face pentru a-ti intari si tonifia muschii abdominali. Nu sunt exercitiile clasice pe care le faci in fiecare zi, chiar unele ar putea sa iti para contra-intuitive, dar te asigur ca este cea mai rapida cale de intarire a muschilor abdominali. Exercitiul 1: Asaza-te pe o bancuta, pozitioneaza bratele langa posterior ca in imaginea alaturataapoi ridica picioarele la un unghi drept si mentine pozitia pe o durata de timp cat mai mare.

Tine minte! Nu conteaza numarul de repetari, ci timpul in care muschii tai stau cu adevarat incordati.

Cele mai întâlnite 7 greșeli când vrei să slăbești

Fii in forma cu Serban Blebea: 4 pasi pe care sa ii parcurgi inainte de a incepe o dieta Exercitiul 2: Stai intr-o pozitie asemanatoare celei de flotare. Acum ridica bratul drept in prelungirea corpului exact ca in imagine si mentine pozitia pentru cat de mult timp poti.

slabeste cu serban login

Apoi alterneaza bratele. Continua alternarea bratelor pana cand nu poti sa mai pastrezi pozitia cu spatele drept.

Dieta lui Carmen Șerban. Cum a slăbit rapid 8 kilograme

Un mic secret: Tine picioarele departate pentru o mai buna stabilitate si mentine mereu spatele drept nu te apleca spre stanga sau dreapta. Exercitiul 3: Asaza-te pe spate, pe un covoras de fitness sau o salteluta. Ridica picioarele intinse ca in imagine si mentine-le ridicate pe tot parcursul miscarii.

Slabeste cu Serban - Cum sa executi o fandare?

Slabeste cu serban login incearca sa ridici spatele si sa atingi varfurile picioarelor, fara ca acestea sa se miste.

Un mic sfat: ai grija ca zona lombara sa fie mereu lipita de buretel, altfel vei simti o durere puternica in zona spatelui nu trebuie sa iti faci griji, dar nu cred ca este ceva placut. Dupa cum probabil ai observat acestea nu sunt exercitiile tale clasice pe care le faci la sala de fitness.

Mancare sanatoasa

Muschii din aceasta zona sunt conceputi in asa fel incat sa raspunda bine la un timp indelungat in tensiune, ceea ce simplele tale abdomene nu vor putea face niciodata.

Aplica aceste exercitii in rutina ta saptamanala si vei observa cum abdomenul tau va prinde un tonus de invidiat intr-un timp foarte scurt. Fii in forma cu Serban Blebea: Cum sa scapi de pofte in 3 pasi simplu de urmat Daca aveti vreo intrebare pentru specialistii colaboratori ai Ziare. Serban Blebea este specialist in transformari corporale. Daca vrei sa slabesti cateva kilograme sau ai nevoie de o schimbare majora, te poti antrena alaturi de el in cadrul programului de succes "Slabeste cu Serban".

publicații