Pierde puterea câștigului de grăsime, Slender / Cellulite & Fat Burner / Ultimate Matrix, Alte oferte pentru produsul

Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei

Linia de jos Majoritatea oamenilor care încearcă să slăbească își doresc un corp tăiat, dar totuși tonifiat.

Cel mai bun mod de a arde grăsimea stomacului

De multe ori, programele tradiționale de pierdere în greutate se concentrează pe tăierea grăsimii corporale și lovirea numerelor mai mici pe scară, mai degrabă decât pe câștigul de mușchi.

Recompunerea corpului este o abordare a scăderii în greutate, care subliniază importanța nu numai că pierdeți grăsime, dar și câștigați mușchi în același timp.

În afară de tunderea grăsimilor, utilizarea tehnicilor de recompunere corporală vă poate ajuta să creșteți puterea și să creșteți numărul de calorii pe care le ardeți pe parcursul zilei. Acest articol definește recompoziția corpului și discută beneficiile sale pentru sănătate și cum să pornească un regim de recompoziție corporală. Ce este Recompoziția corpului?

Recomandate

Compoziția corporală se referă la cantitatea de masă fără grăsime și fără grăsime mușchi, oase și apă pe care corpul o conține.

Analiza compoziției corpului oferă o mai bună înțelegere a stării de sănătate decât alte metode de screening care factorează doar greutatea și înălțimea, cum ar fi indicele de masă corporală IMC. Acest lucru se datorează faptului că procentul de grăsime corporală în raport cu masa musculară reflectă mai bine bunăstarea generală decât greutatea sau IMC. Prin urmare, recompoziția corpului se concentrează mai mult pe compoziția corpului și nu pe greutate.

cum să pierdeți doar grăsimea burtă

Spre deosebire de o dietă standard, recompoziția corporală este un stil de viață în care tehnicile de fitness și nutriție duc la schimbări sănătoase în raportul corpului artrita degenerativa pierde in greutate dintre grăsime și mușchi. Deși recompoziția corporală a fost folosită de sportivi și halterofili de ceva vreme, doar recent a obținut tracțiune cu cei care încearcă pur și simplu să se potrivească și să își piardă grăsimea.

Recompunerea corpului este mai mult decât o simplă pierdere în greutate De obicei, oamenii folosesc o scală pentru a măsura progresul lor atunci când încearcă să slăbească.

pierderea de grăsime legată de vârstă

Dacă numărul de pe scară scade, cei mai mulți dintre aceștia deduc succesul. Cu toate acestea, problema utilizării unei scări ca singură metodă pentru a urmări progresul dvs. A avea prea multă grăsime corporală a fost legat de o mulțime de probleme pierde puterea câștigului de grăsime sănătate și vă poate crește riscul de afecțiuni cronice, precum diabetul, cancerul și bolile de inimă 1.

În schimb, un raport sănătos dintre masa musculară și grăsimea corporală vă poate îmbunătăți sănătatea în timp ce vă reduce riscul de boli de mai sus 2, 3, 4. Dacă este făcut corect, recompoziția corpului schimbă machiajul corpului, astfel încât să ai mai puțină grăsime și mai mult mușchi.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Interesant este că favorizarea tehnicilor de recompoziție corporală față de alte metode de pierdere în greutate poate duce la o pierdere în greutate mult mai lentă sau la nici o pierdere în greutate, din cauza câștigului simultan în mușchi.

Cu toate acestea, contrar credinței populare, raportul dvs.

Pericolul si cum actioneaza grasimea viscerala!

În plus, creșterea masei musculare vă crește rata metabolică în repaus RMRceea ce înseamnă că veți arde mai multe calorii în timp ce vă aflați în repaus 5, 6. Cum funcționează reconstituirea corpului?

Universal Nutrition Animal Cuts - 42 packs

Deoarece recompoziția corporală este mai mult un stil de viață decât o dietă, nu există un protocol stabilit. În schimb, cei care doresc să obțină mușchi în timp ce ard ard grăsime trebuie să se angajeze să-și schimbe dieta și să exercite regimuri în moduri care facilitează recompunerea corpului.

slimming bamboo

În loc să urmăriți greutatea pe o scară, ar trebui să evaluați rezultatele luând măsurări ale circumferinței corporale și măsurând grăsimea corporală prin metode precum etrierile cu piele pliată. Noțiuni de bază privind reconstituirea corpului Cu metodele tradiționale de pierdere în greutate, oamenii pot reduce drastic caloriile și crește exercițiile cardiovasculare pentru a cheltui mai multă energie.

Burta săptămână într

Deși acest lucru poate duce la pierderea în greutate, cel mai probabil va reduce atât grăsimea cât și masa musculară. Atunci când urmăm o rutină de recompoziție a corpului, este important să păstrăm și să construim mușchi în timp ce pierdem grăsime în același timp.

Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie modificate exercițiile și dieta. În timp ce exercițiile cardiovasculare sunt importante pentru pierderea în greutate și sănătatea generală, antrenamentul de forță este necesar pentru a modifica compoziția corpului.

10 răspunsuri

Metodele de recompunere corporală pot varia în funcție de obiectivul final. De exemplu, un culturist slab care dorește să-și pună mai mult mușchi și să taie grăsime va avea diferite nevoi alimentare și de exerciții fizice decât o persoană supraponderală care vrea să piardă grăsime în timp ce tonifiază.

Vestea bună este că recompunerea organismului aduce beneficii tuturor, indiferent de cantitatea de grăsime pe care doriți să o picurați sau de mușchiul pe care doriți să-l câștigați. Cheia pentru o recompoziție eficientă a organismului este găsirea echilibrului corect între dietă și exerciții pierde puterea câștigului de grăsime. Deși principiile de recompoziție corporală pot fi utilizate de oricine, metodele variază în funcție de obiectivul compoziției corpului.

Grăsime câștig masei

Cum să pierzi grăsimea De la creșterea riscului de multe boli cronice până la deteriorarea bunăstării emoționale și a imaginii corpului, excesul de grăsime corporală poate avea un impact negativ asupra sănătății în multe feluri 8, 9. Pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie creat un deficit de calorii, care poate fi atins fie consumând mai puține calorii, fie cheltuind mai multă energie. Cu toate acestea, tăierea unui număr extrem de calorii printr-o dietă cu foarte puține calorii sau angajarea în ore de exerciții cardiovasculare nu păstrează neapărat masa musculară.

Pentru a pierde grăsimea în timp ce vă întrețineți sau vă construiți fizicul, este mai bine să vă reduceți moderat aportul caloric în timp ce încorporați exerciții care creează masa musculară în rutina dvs.

Pierderea de grăsime și macrocomenzile de câștig masei

Nutriție și pierdere de grăsimi Calitatea dietei contează și atunci când vine vorba de pierderea grăsimilor. Reduceți carbohidrații: Înlocuirea carbohidraților în special carbohidrații zaharoși cu alimente mai mari în proteine, grăsimi sănătoase și fibre poate crește plinătatea și nivelul mai scăzut de insulină, un hormon care favorizează stocarea grăsimilor Creșterea aportului de fibre: Mâncarea mai multor alimente bogate în fibre, cum ar fi legumele și fasolea, poate ajuta la scăderea grăsimilor corporale, în special în zona burtică Încercați antrenamentul pe intervale: Antrenamentele cu intervale care combină explozii intense, scurte de energie, urmate de scurte perioade de recuperare sunt mai eficiente în scăderea grăsimilor corporale decât antrenamentele continue, cu intensitate moderată Cum să câștigi mușchi Deși pierderea grăsimii este importantă, menținerea sau câștigarea mușchilor este esențială pentru schimbarea compoziției corpului.

Concentrarea numai pe dietă și neglijarea pierde puterea câștigului de grăsime de exercițiu poate duce la pierderea masei musculare. Este esențial să combini o dietă sănătoasă, care să promoveze masa în corp, cu o rutină de fitness care să sprijine creșterea și întreținerea mușchilor. Importanța proteinei Când încercați să construiți mușchi, dieta corectă este esențială. Această revizuire a inclus oameni în programe de formare a rezistenței.

publicații