Pierde grăsimea pelviană inferioară, Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | gabrielristea.ro

Cum să scapi de grăsimea din spate prin yoga, exerciții fizice și remedii la domiciliu

Scapă permanent de grăsimea abdominală cu yoga Adio grăsime abdominală inferioară, salut stomac frumos și plat: exerciții speciale de yoga te vor ajuta. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Știți problema În loc de stomac ferm și plat, există: grăsime abdominală inferioară!

Aceste depozite de grăsime, care se formează în principal sub buric, apar chiar și la persoanele subțiri. Dar cum scapi de grăsimea abdominală inferioară? Am vorbit despre asta cu Claudia-Manuela Elst, antrenor de yoga la München. Ea ne-a arătat cele mai eficiente zece exerciții pentru grăsimea abdominală inferioară.

Înainte de a vi le prezenta, totuși, dorim mai întâi pierde grăsimea pelviană inferioară clarificăm de ce apar aceste flaburi în abdomenul inferior. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Cauzele grăsimii abdominale inferioare Genele noastre, vârsta noastră mai mulți ani înseamnă adesea o burtă mai micădar și bolile tiroidiene pot fi responsabile pentru creșterea depunerilor de grăsime în abdomenul inferior.

Cele mai frecvente cauze ale grăsimii abdominale inferioare urâte, numite și grăsimi viscerale, sunt dieta nesănătoasă și prea puțin exerciții. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Pentru a scăpa de grăsimea abdominală inferioară, sunt de obicei necesare modificări ale comportamentului pe termen lung.

Cu toate acestea, mulți consideră că este mai dificil să-și schimbe modul de viață către o sănătate permanent mai bună decât să se mențină în dietele accidentale timp de câteva săptămâni. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Dar efortul merită, pentru că ceea ce mulți nu știu: rulourile de slănină pot fi periculoase.

Corpul nostru are absolut nevoie de niște grăsimi abdominale pentru a proteja stomacul, intestinele și alte organe interne, dar prea mult este pur și simplu nesănătos.

Potrivit Centrului German pentru Diabet, grăsimea viscerală promovează inflamația și riscul de a dezvolta diabet sau hipertensiune arterială.

Motiv suficient pentru a vărsa kilogramele! Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile A scăpa de grăsimea abdominală: cele mai bune exerciții pentru începători și avansați Claudia-Manuela Elst, antrenor de yoga independent antrenament personal, de afaceri și de grup a realizat nouă exerciții pentru InStyle, care sunt foarte eficiente pentru arderea grăsimii abdominale inferioare.

Am pierderea sigură a grăsimilor pe săptămână pe Claudia pentru un interviu și am lăsat-o să ne explice exercițiile. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Ce trebuie să căutați atunci când faceți yoga pentru a scăpa de grăsimea pierde grăsimea pelviană inferioară inferioară?

A scăpa de grăsimea abdominală: cele mai bune exerciții pentru începători și avansați

Este foarte, foarte important! În cursurile mele spun întotdeauna: încordați-vă până la vârful părului! De la vârful degetelor până la degetele de la picioare, de la brațe la picioare - totul trebuie să fie tensionat!

pierde grăsimea pelviană inferioară

În plus, trebuie să vă mențineți spatele drept în timpul tuturor exercițiilor. Cel mai bine este să respiri prin nas, gura rămâne închisă. Un centru puternic este foarte important aici.

Scapă permanent de grăsimea abdominală cu yoga

Păstrați-vă nivelul inferior cu partea superioară a corpului și picioarele și trageți coatele foarte aproape de corp. Încheieturile ar trebui să fie chiar sub coate. Vederea direct la sol.

pierde grăsimea pelviană inferioară

Încordați podeaua pelvină și stomacul și trageți în corp spre diafragmă. În acest exercițiu, puteți să vă întindeți brațele cu o singură inhalare, să vă împingeți în sus, apoi să coborâți din nou cu expirația până când umerii sunt la egalitate cu coatele.

pierde grăsimea pelviană inferioară

Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Deci, puteți face acest exercițiu dinamic, dar și static. Cei care preferă varianta statică a acestui exercițiu ar trebui să încerce să țină poza cât mai mult posibil, ideal pentru trei până la cinci expirații. Recomand începătorilor să facă mai întâi exercițiul pe coate. Asta este mai ușor ".

Ar trebui să vă asigurați că umărul este direct deasupra cotului. Întindeți palma mâinii pe podea, astfel încât să nu vă strângeți prea mult umărul. Puteți să vă întindeți piciorul, dar puteți pune și piciorul superior pierde grăsimea pelviană inferioară fața celui inferior dacă vă îndreptați picioarele. Apoi, doriți să intrați în dinamică: cu inhalarea, întindeți piciorul superior cât puteți și apoi îndoiți-l.

Ghid pentru a pierde grăsimea din brațe

Aceste două exerciții sunt mai ușoare atunci când genunchiul inferior este pe podea. Foarte important: țineți șoldurile, genunchii și partea superioară a corpului în linie și încordați fundul! Varfurile degetelor de la picioare sau ale tocurilor sunt cel mai bine plasate sub genunchi.

Ce este slăbitul din grăsime? Acest model este replica unui schelet uman de dimensiuni reale. Ansamblat manual. Calvarium, craniu, mandibular, brate, picioare. Montat pe trolley [continuare] Model anatomic - schelet uman muschiular Din Produse medicale Inaltime cm, Greutate circa 10 kg.

Puteți face acest exercițiu cu tălpile picioarelor plate, dar puteți să vă ridicați și pe degetele de la picioare. Principalul lucru este că șoldurile sunt cât mai înalte, deoarece vrem o linie dreaptă între șolduri, coapse și partea superioară a corpului. Și apoi ridicați un picior până la 90 de grade, îl întindeți și îl așezați drept înapoi așa cum este, ca o paletă, paralel cu coapsa piciorului îndoit. Majorității oamenilor le este greu să-și îndrepte genunchii și să strângă coapsele.

Este important să încerci oricum! Dacă acest lucru nu funcționează, puteți pune ambele picioare în jos și puteți muta șoldurile în sus și în jos. Foarte important atunci când lucrați dinamic: mergeți cu inhalarea și coborâți cu expirația. Există două variante ale acestui exercițiu: odată ce piciorul este drept, odată ce genunchiul este ridicat, atunci vă rugăm să vă asigurați că picioarele sunt la lățimea șoldului, direct sub genunchi.

pierde grăsimea pelviană inferioară

Pentru a face acest lucru, întindeți-vă pe spate, susțineți-vă cu mâinile pe coate sub umeri și țineți mâinile plate pe podea. Apoi îndoiți picioarele individual sau împreună și le trageți până la 90 de grade. Construiți tensiune de la coapsă la picior și pierde grăsimea pelviană inferioară țineți exercițiul.

Important: De îndată ce ați înțeles și implementat exercițiile, trebuie să verificați dacă podeaua pelviană este tensionată și stomacul este tras.

pierde grăsimea pelviană inferioară

Apoi inspirați și expirați profund, de preferință prin nas, ținând gura închisă. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Pentru a doua parte, punem mâinile după gât, aducem picioarele în sus și le îndreptăm. Important: încordați coapsele cât mai mult posibil, dacă acest lucru nu funcționează deloc, acestea trebuie să fie ușor înclinate. De fiecare dată când inspirați, întindeți picioarele în sus la un unghi de 90 de grade, apoi coborâți-le din nou cu expirația.

O femeie într-o poză de kickboxing la sală. Grăsimea din zona pelvină poate fi locul tău încăpățânat, la fel cum burtica mijlocie sau coapsele sunt zone dificile pentru alții. Nu vă puteți îndoi, răsuci sau îndepărta grăsimea din zona pelviană sau în orice altă zonă - trebuie să slăbiți peste tot. Când vă reduceți grăsimea totală a corpului, FUPA ar trebui să se micșoreze.

Așezați picioarele pe podea pentru a vă odihni între repetări. Pentru a treia variantă a acestui exercițiu, îndoiți un picior și întindeți brațele aproape de corp. În cele din urmă, îți îmbrățișezi picioarele cu antebrațele, te apuci de călcâi, ridici capul și împingi picioarele prin ele - acordând atenție tensiunii din picioare până la picioare. Țineți acest exercițiu câteva respirații ".

Vă puteți ridica picioarele individual sau împreună, drepte sau înclinate.

Exerciții pentru a pierde burta

De-a lungul timpului, când forța coapselor este mai puternică, vă întindeți picioarele, le traversați unul peste celălalt în ambele direcții, priviți în sus - de preferință spre degetele de la picioare. Pentru a vedea acest conținut extern trebuie să fiți de acord cu cookie-urile Acceptați toate cookie-urile Este foarte important să pierde grăsimea pelviană inferioară împingeți partea inferioară a spatelui înainte, să vă încordați podeaua pelviană și să vă trageți stomacul.

De asemenea, trebuie să ridici pieptul și pierde grăsimea pelviană inferioară ții umerii în spate.

De asemenea, important: respirați bine. Efortul exercițiului nu trebuie să afecteze respirația. Respirația este la fel de importantă ca exercițiile fizice, altfel nu veți putea să o țineți în continuare ".

  • Arde grăsimea pelvină. Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală
  • Exerciții pentru a pierde grăsimea burtică Toutelanutrition
  • Pierdere de pierdere în greutate sfaturi
  • Scheletul pierde in greutate - Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede.
  • Cum să pierzi grăsimea corporală și greutatea
  • Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | gabrielristea.ro
  • Detoxifiere: Într-o perioadă îndelungată, dacă luați o dietă alimentară slabă și există o lipsă de exerciții fizice în regimul zilnic de rutină, atunci grăsimea începe să se acumuleze pe partea din spate a corpului.

Ce exerciții pot folosi cursanții avansați pentru a-și pierde grăsimea abdominală inferioară? Apoi vă trageți picioarele împreună sau individual și încercați să le întindeți.

Șoldurile, genunchii și degetele de la picioare ar trebui să fie drepte, la fel se aplică umerilor, coatelor și vârfurilor degetelor.

  1. Cum să pierzi grăsimea brațului? - Ingrijirea Pielii -
  2. Ce face adipex cum să-ți slăbești corpul inferior Exerciţii pentru coapse şi şolduri — Uită tot ce ştiai, pune asta în aplicare!
  3. Scapă permanent de grăsimea abdominală inferioară cu 9 exerciții de yoga

Pentru a doua poză, susține-te cu degetele de la picioare, aduce piciorul drept în jos și apoi ambele picioare în sus, de data aceasta cu brațele întinse în spatele pieptului. Mai întâi, mențineți un picior îndoit, desigur, ca întotdeauna, încordați podeaua pelviană și mențineți brațele încordate până la vârful degetelor.

publicații