Pierde greutatea nu voință

You need to have JavaScript enabled in order to access this site.
Ei bine, cum să slăbești dacă nu există putere de voință. Pierderea în greutate fără foame: 8 sfaturi pentru a satisface foamea Pierdeți greutatea fără să numărați Pierde în greutate, fără voință este posibil să-și piardă puterea de oră - pierde in greutate rapid si gustos Nu pot pierde în greutate fără putere de voință.

Cum să ai voință pentru a slăbi: 14 sfaturi "Vreau să slăbesc și nu pot, ce fac? Voința este abilitatea de a controla gândurile, emoțiile și atenția cuiva pentru a atinge obiective sau obiective.

Această abilitate este necesară pentru realizarea mai multor schimbări în viața noastră, inclusiv pierderea în greutate.

Pierderea în greutate nu implică doar adoptarea unor obiceiuri sănătoase, ci mai degrabă o schimbare a stilului de viață, motiv pentru care este de obicei dificilă menținerea voinței și motivației necesare. Dacă doriți să aflați mai multe despre cum să vă mențineți voința atunci când vine vorba de slăbit, continuați să citiți acest articol din Psihologie-Online: Vreau să slăbesc, dar nu am putere de voință: ce fac? În care veți găsi 12 sfaturi psihologice pentru a slăbi.

Nu au putere de voință pentru a pierde în greutate

În principiu, există două tipuri de motivații pentru a lua în considerare pierderea în greutate: estetica și sănătatea. Dacă motivul este exclusiv estetic, trebuie remarcat faptul că este necesar în primul rând să lucrăm la respectul de sine al persoanei, întrucât dacă este subminat este foarte probabil ca obiectivele care sunt ridicate să nu fie realiste sau să răspundă problemelor de sănătate. Ulterior, și dintr-o stimă de sine echilibrată, este posibil să se desfășoare învățarea în îngrijirea de sine.

Această îngrijire a propriei persoane, printre alte domenii, include obiceiuri sănătoase ca formă de îngrijire fizică și mentală. În cazul în care motivele pierderii în greutate sunt sănătatea, pierderea în greutate este pierde greutatea nu voință consecință a adoptării obiceiurilor de sănătate, pierde greutatea nu voință obiectivul principal este să avem grijă atât de corp, cât și de minte. Cu toate acestea, poate v-ați fi gândit vreodată Vreau să țin o dietă și nu am nici o voință sau vreau să slăbesc și nu sunt în stare.

Ca în orice schimbare importantă, sfaturile din domeniile profesionale sunt recomandate și în transformarea și variația dietei și a altor comportamente, unde pierde greutatea nu voință primi sfaturi pentru a pierde în greutate sănătos. El urmărire profesională Permite o adaptare și ajustare personalizată a liniilor directoare, monitorizarea stării de sănătate și introducerea de ajustări și alternative, dacă este necesar. Toate acestea permit o optimizare a procesului și asigură aderarea la o metodologie eficientă, bazată pe dovezi și sănătoasă pentru organism.

Psihologie pentru a slăbi Așa cum s-a explicat în secțiunea anterioară, este recomandabil și important să consiliați și să monitorizați profesional schimbările în ceea ce privește stilul de viață și orientările alimentare. Dar, Am nevoie de un psiholog pentru a slăbi? Din cultura occidentală a existat o disociere între minte și corp, dar realitatea este că acestea mențin o relație foarte strânsă și se influențează reciproc.

De aceea, psihologia joacă, de asemenea, un rol vital în schimbările fizice și în sprijin psihologic pentru a slăbi. În procesul de slăbire și adoptarea de noi obiceiuri și rutine, intervin atât gândurile, cât și comportamentele, astfel încât un psiholog profesionist facilitează identificarea și gestionarea corectă a acestora.

Un profesionist vă poate oferi sfaturi psihologice pentru a pierde în greutate.

De la teorie la practică: ce trebuie făcut dacă mâinile ajung la dulciuri

Mentalizarea pentru a slăbi Introducerea schimbărilor în stilul de viață și dieta implică o mentalizare despre acestea. Mentalizarea este un factor predispozant în adoptarea de obiceiuri sănătoase la început, precum și în menținerea acestora pe tot parcursul procesului. Cum să vă pregătiți mental pentru dietă?

Pentru a adăuga starea de spirit culorilor și a stimula producerea hormonului plăcerii, înlocuiți: Ciocolata cu lapte este amară. Dulciuri - bezele de mere și fructe uscate. Inghetata - gheata de fructe.

Să știi cum să devii conștient să slăbești, este necesar să se cunoască și să se lucreze la procesele de disciplină, autocontrol și motivație, deoarece acestea au un rol vital în pierderea în greutate și îngrijirea sănătății în general. Prin urmare, trebuie luați în considerare și abordați factorii psihologici în schimbarea către o viață mai sănătoasă. Cum să ai voință pentru a slăbi: 14 sfaturi Procesele psihologice implicate în adoptarea schimbărilor în rutinele, atitudinile și comportamentele noastre zilnice sunt dificil de controlat și menținut în timp.

greutatea pierde 5 luni

Din acest motiv, în plus față de recomandarea unui ajutor profesionalizat pentru soluționarea acestora, vă prezentăm mai jos o serie de sfaturi pentru a crește puterea de voință pentru a pierde în greutate: Informa: Primul pas către un angajament adevărat în schimbare este să avem informații veridice despre alimentație și obiceiurile sănătoase, deoarece fără o cunoaștere obiectivă și informată este dificil pentru noi să introducem variații cognitive și comportamentale care implică un efort, deoarece putem simți că nu ne compensează cu adevărat.

A deveni constient: Adoptarea de obiceiuri sănătoase și noi modele în alimentație nu sunt comportamente specifice care, odată realizate, nu trebuie repetate în timp. Pentru a crește puterea de voință de pierde greutatea nu voință pierde în greutate, este necesar să conștientizăm și să mentalizăm că este o schimbare permanentă a obiceiurilor și a unui anumit mod de viață pentru a trăi mai bine.

Evaluează-ți propriile obiceiuri: Pentru a identifica acele comportamente sau atitudini care trebuie modificate, este necesar să se analizeze comportamentele și obiceiurile actuale și consecințele acestora. Forța de voință poate fi afectată de perspectiva snowman pierdere în greutate cartoon schimbări absolute, dar este foarte probabil că nu este necesar să vă schimbați complet rutina, ci mai degrabă acele aspecte care fac dificilă îngrijirea sănătății dumneavoastră.

Odată ce ceea ce este supus îmbunătățirii a fost determinat, obiectivele pot fi stabilite.

Vreau să slăbesc, dar nu am putere de voință: ce fac?

Pentru a stabili obiective: Cum să te motivezi să slăbești? Unul dintre factorii motivați și a voinței este stabilirea unor obiective plauzibile și realizabile. Determinarea pierderii în greutate este importantă, precum pierde greutatea nu voință stabilirea nu numai obiective realiste, dar deasemenea definit sau specific și pe termen scurt.

În plus, specificitatea obiectivelor ajută la concentrarea și concentrarea comportamentului. Prin urmare, obiectivele trebuie să fie specifice, măsurabile, realizabile și de durată limitată. Măsurați modificările: Aceste tipuri de obiective permit o monitorizare a schimbărilor de la început, precum și o apreciere timpurie a acestora.

Cum să ai voință pentru a slăbi? Observarea schimbărilor pozitive într-un timp scurt este un factor care contribuie la creșterea și creșterea motivației, care ajută la menținerea voinței.

Concentrați-vă asupra procesului: Cum să ai voință pentru a slăbi?

Setează-te Mental Corect Pentru a Slăbi în Această Iarnă

Este mult mai eficient ca pierderea în greutate să se concentreze asupra procesului și nu asupra rezultatului. Rezultatul sau ceea ce se intenționează să obțină în cele din urmă este pierderea în greutate, dar nu oferă informații cu privire la modul în care va fi atins. În schimb, obiectivele procesului sunt acele etape sau mijloace necesare pentru a obține rezultatul, cum ar fi consumul a cinci bucăți de fructe sau legume pe zi sau mersul pe jos în total o jumătate de oră pe zi.

Concentrarea asupra procesului implică schimba obiceiurile și comportamente care sunt necesare pentru a obține pierderea în greutate. A plănui: planificarea și organizarea rutinei dvs. Această structurare evită improvizația și contracarările, precum și promovează țintirea comportamentului.

De exemplu, este foarte util să planificați din timp mesele săptămânii, alimentele pe care trebuie să le cumpărați, precum și să gestionați timpul și să stabiliți un program pentru acesta și pentru sporturi, în funcție de disponibilitatea temporară.

Recompensă: setarea în avans a recompenselor este, de asemenea, recomandată; în ce vor consta și motivul pentru care premiul va fi disponibil.

dr j dixit pierdere în greutate

Premiile servesc pentru a sărbători și a consolida comportamentele pe care dorim să le repetăm. Controlul stimulului: mediul în care se pierde greutatea nu voință persoana influențează foarte mult pierde greutatea nu voință care se desfășoară.

Controlul stimulilor este alterarea acestora pentru a reduce probabilitatea apariției unor comportamente contrare obiectivelor stabilite. Pentru aceasta, de exemplu, este necesar neavând mâncare nesănătoasă acasă, deoarece acestea sporesc tentația, ceea ce este contrar voinței.

De asemenea, este important să conștientizați mediul din apropiere, astfel încât să contribuie la stimularea controlului.

Unde este centrul de inspirație

Monitorizați procesul: este recomandabil să înregistrați mâncarea, gândurile și emoțiile înainte și după. Monitorizarea activității este, de asemenea, recomandată ca o modalitate de a monitoriza progresul și de a identifica orice dificultăți întâmpinate.

Poate fi util și motivațional să surprinzi procesul și realizările într-un mod grafic și vizual.

Se lupta pentru a pierde in greutate fara vointa Pierde greutate pentru Add: ydoru13 - Date: - Views: - Clicks: Motivul pentru acest lucru este clar. Cu putina vointa, usor — usor o sa vezi si rezultatele dorite, iar asta iti va da forta sa mergi mai departe se lupta pentru a pierde in greutate fara vointa si, in final, sa ajungi acolo unde ai dorit. Înlocuiește micul dejun ouă.

A anticipa: Cum să ai voință pentru a slăbi? Determinați acei factori sau situații care împiedică realizarea obiectivelor dvs. Odată recunoscut, pierdere în greutate fairy abordarea de până acum și gândiți-vă la o serie de alternative sau soluții care ar putea fi implantat.

Puteți pregăti, vizualiza sau repeta reacțiile pe care le veți efectua.

infinit fb fat burn

În acest fel, reduceți factorul surpriză și contracarările. Fii flexibil: Pierderea în greutate și adoptarea unor obiceiuri sănătoase necesită disciplină și efort, dar este indicat să nu exercitați o presiune excesivă asupra propriilor comportamente, deoarece este contraproductivă. De exemplu, există multe alimente sănătoase, dar acest lucru nu implică faptul că trebuie să le consumi absolut pe toate într-un mod forțat, poți avea o dietă sănătoasă și echilibrată cu partea din care îți place sau care sunt mai puțin neplăcute.

Scăderea nivelului de aversiune și a cantității de stimuli negativi favorizează menținerea motivației și a voinței.

Dezvoltarea puterii de voință pentru a pierde în greutate

De asemenea, este necesar să nu vă învinovățiți și să relativizați eșecurile și recidivele. Sănătate emoțională: Emoțiile și starea de spirit joacă un rol foarte important în procesele de slăbire și în autocontrol. Din acest motiv, este important să se acorde atenție stării psihologice și emoționale în general, să se desfășoare activități pline de satisfacții, iar sprijinul social să fie contabilizat în acest proces.

Reevaluează planul: Este esențial să efectuați o reevaluare lunară a ceea ce este planificat. Planificarea obiectivelor și a sarcinilor și a metodologiei stabilite nu sunt invariabile, de fapt este necesară ajustarea acestora pe baza progresului și dificultăților pentru o mai mare eficacitate a planului pe termen lung.

Dacă doriți să aflați mai multe, în articolul următor veți găsi mai multe informații despre Cum să aveți voință. Acest articol este doar informativ, în Psihologie-Online nu avem puterea de a pune un diagnostic sau de a recomanda un tratament. Vă invităm să mergeți la un psiholog pentru a vă trata cazul particular. Dacă doriți să citiți mai multe articole similare cu Vreau să slăbesc, dar nu am putere de voință: ce fac?

Pierde greutate pentru

Bibliografie Lafuente, M. Tratamentul cognitiv comportamental al obezității. Tulburare de alimentatie, 14 Palmero, F. Motivație și emoție.

Madrid: Mc-Grawhill Interamericana din Spania. Sánchez, M. Aplicarea tehnicii de autocontrol la obezitate folosind modificarea obiceiurilor alimentare și a activității fizice. Lecturi: Educație fizică și sport,

publicații