Pierde greutatea de respirație expiră,

Dieta cu respirație lungă: această „dietă” de slăbire susține că vă va expira grăsimea!

Cum să practici dieta cu respirație lungă

Cu toate acestea, există câteva tehnici și exerciții de respirație care vă pot ajuta să pierdeți kilogramele în plus. Acestea fac parte din Chi Kungmai bine cunoscut sub numele de Qi Gong. Este un sistem simplu și foarte ușor de pus în practică care se referă la tradiția orientală, în special la cea chineză. Aceste tehnici vă permit să promovați continuu pierderea în greutate și să creșteți simultan forța fizică și mentală.

les mills pentru pierderea în greutate poți să pierzi în greutate și să mănânci zahăr

Acest lucru este posibil datorită fluxului de energie pe care exercițiile și pierdere de grăsime gear de respirație îl pot mișca și faptului că pot modifica pozitiv metabolismul corpului. Exerciții și tehnici de respirație La baza acestor exerciții și tehnici de respirație, parte a tradiției Qi Gong, se află teoria reglementării interne a celor două forme fundamentale de existență pe care chinezii le numesc Yin și Yang.

Dieta pentru respirație, pierdeți în greutate doar respirând piersici

Putem regla Yin și Yang controlând conștient cele două faze ale respirației: inspirația Yin și expirația Yang. Cheia exercițiilor este lentoarea în ambele faze și atenția acordată unor detalii.

Conceptul de dietă cu respirație lungă a apărut în Japonia în Fostul actor Miki Ryosuke a susținut că a pierdut 12 kg în 7 săptămâni. Dieta susține că crește forța musculară și îmbunătățește metabolismul. Deși s-ar putea ca majoritatea dintre voi să simțiți impulsul de a-l respinge ca o dorință de gândire, conceptul de respirație pentru a pierde în greutate există de ceva vreme - mai exact cinci ani. Potrivit expertului în dietă, exercițiul îți ia doar două minute din timpul tău în fiecare zi.

Această metodă vă permite să controlați anxietatea, cu o reducere a foametei mai ales dacă este nervos și a aportului caloric. Faptul de a putea îmbunătăți fluxul de energie în corp servește și la reglarea metabolismului, astfel încât greutatea să nu crească din nou.

Aceste tehnici trebuie efectuate zilnic timp de aproximativ 40 de minute distribuite pe parcursul zilei. Dar să vedem în mod specific cum să exersăm exercițiile și respirația: Exercitiul 1 Începeți prin a vă întinde corpul, în picioare, picioarele drepte, coloana vertebrală aliniată. Ridică-ți brațele ca și când ai atinge tavanul, extinzând mai întâi un braț pierde greutatea de respirație expiră apoi celălalt.

rq fress burning pierderea în greutate și cum au făcut o

Pe măsură ce faceți această mișcare, închideți ochii și inspirați, umflând abdomenul inferior ca și cum ar fi un balon. Odată ce ai luat suficient aer, expiră în timp ce întinzi brațul opus și relaxează brațul care a fost anterior întins.

Repetați de 20 de ori, foarte încet, conștientizând aerul pe care îl inspirați și expirați ușor cu abdomenul.

Reguli de gimnastică respiratorie

Mâinile tale pe laturi cu palmele pe podea. Înapoi aliniat.

rezultatele pierderii în greutate ghee grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate

Extindeți primul piciorul drept în timp ce inspirați, mențineți piciorul drept câteva secunde fără a atinge solul și fără a da drumul aerului.

Apoi readuceți piciorul drept în poziția inițială expirând cu forță, strângând abdomenul și trăgând tot aerul. Repetați același exercițiu cu celălalt picior de cel puțin zece ori. Exercițiul 3 Așezați-vă pe podea cu brațele în lateral și picioarele drepte.

cum pierdeți greutatea în 3 luni scoția pierdere în greutate retreat

Umflați-vă burta inhalând aerul și împingându-l spre zona inferioară a abdomenului. Acum ridicați picioarele la aproximativ doi sau trei centimetri de podea, ținând aerul și strângând abdomenul inferior.

Mențineți această poziție timp de 5 secunde. Expirați încet în timp ce coborâți picioarele.

Slăbiți prin respirație?

Repetați acest exercițiu de 15 ori. Odihnește-te câteva secunde și repetă.

cel mai bun arzător de grăsime german regim de slabit ore fixe

Exercițiul 4 Culcați-vă la pământ, inspirați împingând aerul pe burtă. Strângeți întregul corp: picioare, brațe, spate, fese etc.

Așa funcționează:

Țineți cinci secunde, apoi relaxați-vă întregul corp în timp ce expirați. Mai întâi se face de 3 ori cu respirație lentă apoi se accelerează puțin și se practică de 15 ori.

pierde în greutate wolverhampton doamna palmer pierdere în greutate

Exercițiu care poate fi făcut la locul de muncă Așezați-vă, închideți ochii și atașați-vă ferm spatele la spătarul scaunului. Ridicați brațele ca și când ați dori să atingeți tavanul în timp ce inspirați umflând abdomenul.

Contraindicații

Păstrați respirația conținută și burta umflată timp de 5 secunde, apoi expirați ușor coborând brațele și strângând abdomenul mai mult decât puteți înăuntru. Respirație pentru a elimina senzația de foame În poziție culcată sau în picioare, inspirați prin nas și țineți aerul timp de 3 secunde înainte de a expira încet prin gură.

Esența corpului în corp saturația corporală maximă cu oxigen, mult mai mult comparând cu respirația obișnuită. Pentru a controla corectitudinea mișcărilor, puteți pune mâna chiar sub colivie. Exerciții de respirație pentru abdomen pot efectuați în mai multe moduri. Atunci când expiră, asigurați-vă că depindeți de mușchii abdominali. Algoritmul acțiunii pentru femeile de la 40 de ani și peste: Respirați încet prin nas și expirați la fel; Incetați încet prin nas, apoi două exhalări ascuțite; Inhalați lent, apoi expirați la aceeași rată și adăugați mai multe două exhalări într-un ritm rapid; Incetați încet prin nas, expirați puțin și terminați expirarea gura.

Contracți încet abdomenul în timp ce inspirați și relaxați-vă în timp ce expirați, frecvența respiratorie ar trebui să fie de 20 de respirații complete de 4 ori pe zi sau ori de câte ori vă este foame. Reguli generale Dacă exersați aceste exerciții și respirație, nu uitați să: Ține ochii închiși Rămâneți într-un loc liniștit și liniștit se pierde greutatea de respirație expiră cânta și muzică relaxantă Faceți respirația regulată și profundă Contraindicații În general, tehnicile Qi Gong nu au contraindicații majore, dar dacă respirația creează orice fel de disconfort sau îndoială, este mai bine să vă opriți.

Oxissees oferă o tehnică mai moale care nu implică întârzieri lungi în respirație. Complexul este format din 30 de exerciții. Inspirați - 3 Inhale scurte - 3 Exhaling scurt.

De asemenea, puteți afla mai multe despre acest subiect cu cartea Qi gong pentru slăbit de Nadine Crégut publicată de Macro Edizioni Pentru alte exerciții pe care le puteți face acasă pentru a slăbi, citiți și: 10 exerciții de făcut cu o sticlă de apă pentru a reveni în formă VIDEO Antrenament: tot ce trebuie să știi pentru a reveni în formă de acasă VIDEO Despre beneficiile respirației citiți și: Respirație profundă: 10 beneficii pentru sănătate Cum să vă îmbunătățiți sănătatea prin respirație Despre beneficiile acestor discipline orientale: Qi gong: beneficiile și exercițiile uimitoare pentru începători Tai Chi: 10 beneficii dovedite științific și motive pentru practicarea acestuia Discipline orientale: toate beneficiile magnificului 7 Francesca Biagioli.

publicații