Oricine își pierde greutatea în timp ce este însărcinată

32 de săptămâni însărcinate: semne, simptome și evoluții - Modă -

Creșterea în greutate în timpul sarcinii Probleme Dacă sunteți încă interesat să calculați rata creșterii în greutate, iată linkurile www. Cineva se teme să strice cifra și cineva în principal femeile cu bazin îngust crede că restricțiile alimentare vor duce la nașterea unui copil mic. Dacă o femeie adaugă kg pentru sarcină, atunci, sub rezerva unei diete rezonabile și a gimnasticii, va reveni cu siguranță la dimensiunea sa anterioară.

Gândiți-vă, pentru că, de exemplu, balerinele revin repede în formă după ce au născut, deși în timpul sarcinii de obicei se adaugă până la kg, având în vedere deficitul de greutate inițial.

În ceea ce privește capacitatea de a influența greutatea copilului cu ajutorul restricțiilor alimentare, pur și simplu nu există. În ciuda stricteții dietei mamei, bebelușul își va lua propria sa și, cel mai probabil, se va naște cu o greutate corporală normală.

Numai mama însăși nu câștigă în greutate din restricțiile asupra alimentelor.

Câte kilograme (kg) se pierd în timpul nașterii?

În plus, datorită faptului că își neagă o nutriție adecvată, poate dezvolta anemie. Dacă ați cântărit mai mult decât ar trebui înainte de sarcină, ar trebui să vă monitorizați cu atenție dieta și să nu mâncați în exces mai ales în primul trimestru. Dar este, de asemenea, imposibil să urmezi o dietă strictă - copilul nu va putea crește doar datorită grăsimii corpului mamei, deoarece nu are setul necesar de nutrienți.

Sarcina ta este să câștigi nu mai mult de kg în timpul sarcinii, dar nu mai puțin. Dacă până la momentul sarcinii erau la dietă și reușiseră deja să slăbească, atunci în primul trimestru ar trebui să mănânci mai multe calorii, astfel încât al doilea trimestru să înceapă de la normă.

Pentru a evita riscul de a avea un copil cu o greutate corporală mică, ar trebui să adăugați aproximativ kilograme în timpul sarcinii, altfel corpul dumneavoastră, care nu are propriile rezerve, nu va furniza copilului tot ce are nevoie, ci îl va lupta pentru vitamine și nutrienți.

După ce s-a născut, copilul nu mai afectează greutatea mamei. Conform acestor valori indicative, greutatea sa este redusă cu 4,7 kg. Restul de 7 kg merg în următoarele săptămâni. Lichidul tisular poate ieși mai târziu în mod natural. Cu toate acestea, trebuie avut în vedere că la alăptare, rinichii vor funcționa complet, datorită căruia lichidul va rămâne în țesuturi până la încetarea alăptării.

Șapte greșite concepții greșite Există câteva concepții greșite periculoase despre creșterea în greutate. Concepție greșită 1. Cu cât viitoarea mamă se îngrașă, cu atât copilul va fi mai mare și mai puternic.

Desigur, greutatea bebelușului la naștere depinde de greutatea mamei în timpul sarcinii, dar această relație nu este directă. Greutatea optimă pentru un nou-născut este de la la g. Un copil cu o greutate mai mică este prea slab și susceptibil la diferite boli, iar un făt prea mare poate complica cursul travaliului. De regulă, dacă viitoarea mamă mănâncă corect, ia vitamine și a crescut de la 9 la 15 kg în timpul sarcinii, înseamnă că copilul se va naște cu greutate normală.

Dacă creșterea în greutate depășește 20 kg datorită nutriției prea abundente și bogate în caloriiacest lucru nu înseamnă deloc că se va naște un bebeluș mare și sănătos. În acest caz, greutatea copilului poate fi chiar mai mică de 2 kg, deoarece copilul nu are nevoie de calorii suplimentare, are nevoie de substanțe nutritive, iar dacă nutriția mamei este bogată în calorii, dar nu este nutritivă, bebelușul este subponderal.

Concepție greșită 2. Cel mai bun mod de a scăpa de toxicoză este să nu mai mâncați și, în același timp, veți pierde în greutate.

Mecanismul apariției toxicozei nu a fost încă pe deplin înțeles. Dar oamenii de știință cred că este mai pronunțată la femeile cărora le lipsește proteinele în dieta lor. Deci, în majoritatea cazurilor, toxicoza este una dintre consecințele unei diete dezechilibrate. Dacă încetezi să mănânci cu totul până când oprești greațatoxicoza se poate intensifica doar, deoarece stomacul continuă să producă suc gastric și nu vei fi bolnav de mâncare, ci de foame.

Și numai procesul de digestie va ajuta la eliminarea excesului de acid din stomac și la prevenirea unui atac de greață. Oricine își pierde greutatea în timp ce este însărcinată plus față de greață și vărsături cu toxicoză, corpul mamei însărcinate pierde lichid și, odată cu acesta, microelementele necesare dezvoltării copilului, prin urmare, chiar și cu toxicoză severă, este imposibil să refuzați complet alimentele, chiar și pentru câteva zile.

Găsiți alimente care nu vă îmbolnăvesc.

pierderea în greutate challenge vancouver bc cum să eliminați petele de grăsime din hârtie

Dacă toxicoza este prea severă și duce la pierderea semnificativă în greutate până la 20 kgaceasta este deja o complicație gravă și trebuie tratată. Concepție greșită 3. Creșterea în greutate nu afectează sănătatea copilului.

De ea depinde doar greutatea copilului la naștere.

cel mai bun mod de a pierde rapid greutatea corporală pierde săptămâna în greutate 39

Creșterea în greutate nu afectează în niciun fel doar dezvoltarea tuturor tipurilor de anomalii genetice care sunt stabilite la concepție.

În alte cazuri, dezvoltarea copilului este direct legată de nutriția mamei însărcinate și de creșterea în greutate a acesteia. Un copil poate obține fiecare calorie, fiecare pierde burta gras 7 zile de vitamine și substanțe nutritive numai din corpul mamei. Iar aportul insuficient de vitamine și substanțe nutritive esențiale afectează nu numai greutatea, ci și dezvoltarea fătului.

Este deosebit de important să se monitorizeze creșterea uniformă a curbei de greutate în primul și ultimul trimestru de sarcină. În primul trimestru de sarcină, sistemul osos și organele interne ale copilului sunt formate și dezvoltate intens: rinichi, ficat, inimă.

Și în al treilea trimestru, când majoritatea organelor interne au fost deja formate, creierul se dezvoltă.

greutatea fatului

Iar sarcina unei femei însărcinate este de a furniza copilului nenăscut materialele de construcție necesare vitamine și microelemente. Cu o creștere insuficientă sau, dimpotrivă, excesivă în greutate, pot apărea tulburări în formarea și dezvoltarea sistemelor vitale și a creierului.

Concepție greșită 4. Dacă luați o dietă cu câteva zile înainte de a naște și nu vă îngrașiți, va fi mai ușor să nașteți. Într-adevăr, femeile care sunt slabe înainte de sarcină și cu creștere optimă în greutate naște mai ușor decât femeile grase care nu s-au limitat la mâncare în timpul sarcinii și mai mult de 20 kg.

Oamenii de știință israelieni au ajuns la concluzia că o dietă hipocalorică în ultimele săptămâni de sarcină poate duce la naștere prematură. Apropo, adesea cu una până la două săptămâni înainte de naștere, greutatea mamei însărcinate scade în mod natural cu aproximativ de grame dacă nu mănâncă în exces.

Pierderea în greutate fără diete speciale este un semn sigur al travaliului iminent.

Dar trebuie amintit că nașterea în special naturală necesită costuri enorme de energie de la o femeie. Și dacă urmați o dietă hipocalorică cu câteva zile înainte de nașterea preconizată, pur și simplu nu veți avea puterea de a participa activ la naștere și de a vă ajuta propriul copil să se nască. Dimpotrivă, majoritatea femeilor mănâncă instinctiv ceva în timpul travaliului și în drum spre spital. Concepție greșită 5. Cu sarcina repetată, creșterea în greutate este mult mai mare, mai ales dacă diferența dintre naștere și sarcina nouă este mai mică de trei ani.

pierde grăsimea de burtă peste 70 de ani de ce slabesti daca nu mananci seara

Într-adevăr, la nașteri repetate, greutatea nou-născutului crește de obicei ușor, dar acest lucru nu se reflectă puternic în creșterea în greutate. Indiferent dacă aveți prima sarcină sau a cincea, creșterea optimă în greutate nu trebuie să depășească cincisprezece kilograme. Dar multe femei abordează a doua sarcină fără să aibă timp să slăbească după prima naștere mai ales dacă diferența dintre noua sarcină și naștere este mică și percep kilogramele în plus ca o creștere în greutate.

Trebuie să ne amintim că greutatea cu care abordați sarcina este doar a voastră și a nimănui și nu ar trebui să scrieți kilogramele în plus pentru creșterea în greutate. Concepție greșită 6. Corpul unei femei însărcinate știe de ce are nevoie și nu trebuie să se limiteze la mâncare. Această amăgire este parțial adevărată, dar, din nou, doar parțial.

Așadar, de exemplu, o femeie cu cafea îndrăgostită sau un dinte dulce simte brusc că, în loc de cafea sau ciocolată neagră, vrea să bea suc proaspăt stors sau să mănânce un măr, dar uneori o femeie nu poate distinge între dorințele corpului și capriciile ei.

Adesea, după ce a rămas însărcinată, o femeie își dă seama că acum poate fi capricioasă și nimeni nu îi va reproșa.

Sfecla în timpul sarcinii: beneficiile și daunele culturilor rădăcinoase

Și dacă mai devreme nu-și putea permite să mănânce icre negre la micul dejun cu linguri și să comande prânzul într-un restaurant japonez, acum vă puteți răsfăța și în același timp copilul nenăscut cu delicatese. Acestea nu sunt capricii însărcinate, ci doar capricii obișnuite și nu trebuie să vă manipulați poziția, astfel încât toate rudele să lucreze pentru a vă satisface dorințele gastronomice. Ei bine, dacă brusc doriți să mâncați niște lucruri destul de specifice de exemplu, cretă, cenușă sau varacesta este un semn sigur al lipsei de nutrienți.

Asigurați-vă că spuneți medicului dumneavoastră despre ciudățile dvs. Concepție greșită 7.

Pierdere în greutate în timpul sarcinii

O mamă însărcinată trebuie să mănânce pentru doi. Într-adevăr, acum sunteți doi și trebuie să oferiți creaturii care crește în voi o nutriție adecvată. Dar trebuie amintit că unul dintre cei doi este doar un embrion mic, care va deveni ulterior un copil și, până acum, nu are nevoie de mai mult de de calorii pe zi.

Necesarul caloric zilnic al unei femei cu o greutate corporală medie în timpul sarcinii este de aproximativ kcal, ceea ce reprezintă cu doar kcal mai mult decât aveți nevoie înainte de sarcină. Amintiți-vă însă că de calorii într-o felie de tort de ciocolată nu sunt egale cu de calorii într-un chifon de tărâțe.

Conținutul scăzut de calorii al legumelor vă permite să nu vă faceți griji cu privire la obținerea de kilograme în plus atunci când o consumați. Sfecla în timpul sarcinii ajută la rezolvarea unei serii de probleme: conținutul ridicat de fibre îmbunătățește peristaltismul intestinal și curăță corpul de toxine; reglează metabolismul grăsimilor, stabilizează tensiunea arterială, normalizează activitatea inimii; are efect diuretic, analgezic crește hemoglobina Utilizarea unei legume are o serie de contraindicații: Nu este recomandat să consumați sfeclă pentru femeile cu diabet, datorită conținutului ridicat de zahăr din produs.

Deci, în timp ce țineți evidența caloriilor, nu uitați de calitatea alimentelor și disponibilitatea nutrienților. În acest caz, creșterea în greutate nu poate depăși optim, dar există o mare probabilitate ca bebelușul să se nască slab, cântărind mai puțin de două kilograme.

Reguli nutritive bune Nu puteți muri de foame în timpul sarcinii. Nu aveți pofta de mâncare, dar copilul are. Dacă sunteți îngrijorat de arsuri la stomac, împărțiți diurna zilnică în 6 mese mici. Asigurați-vă că încercați să luați micul dejun, să luați un prânz bun, altfel seara veți simți foamea și nu vă veți putea nega o delicatesă bogată în calorii.

32 de săptămâni însărcinate: semne, simptome și evoluții

Distingeți numărul acelorași calorii din alimente prin cantitatea lor. De exemplu, de calorii într-un cartof fiert este mult mai valoros decât de calorii în cartofi.

Dacă vă place să vă răsfățați cu un sandviș dimineața, nu exagerați. Alegeți alimente pentru dieta dvs. De exemplu: varză vitamina C, calciuiaurt proteine, calciucaise uscate fier.

baletul vă ajută să pierdeți în greutate 32 kg pierdere în greutate

Creșterea în greutate în timpul sarcinii Ce altceva mai este important pentru nutriția ta? Înlocuiți: trebuie să înlocuiți carbohidrații simpli rafinați care se găsesc în produsele de copt albe, orezul alb, făina rafinată, siropuri, dulciuri pentru carbohidrați complexi nerafinați care se găsesc în pâinea integrală, orezul brun, legumele, fasolea uscată și mazărea, cartofii fierbinți în coajă.

greutatea pierde 6 săptămâni cea mai bună marcă de slăbire a taliei

Limită: ar trebui să limitați aportul de sare din alimente. Consumul excesiv al acestuia provoacă retenție de lichide în organism și, ca urmare, edem. De asemenea, ar trebui să vă limitați aportul de lichide. Excludem: Va trebui să excludeți din dietă zahărul, dulciurile și produsele de patiserie, înlocuind aceste produse cu fructe dulci care conțin multe vitamine și minerale valoroase. Metoda de gătit este importantă! Evitați alimentele prăjite.

Pentru conservarea maximă a vitaminelor, legumele ar trebui să fie aburite. Alimentele la cuptor sunt benefice și în ceea ce privește dieta.

Creșterea în greutate în timpul sarcinii

Alegeți toate alimentele proaspete, neprelucrate. Este bine ca membrii familiei să vă fie aliați pentru a vă susține dieta. Dacă medicul dumneavoastră a dat permisiunea de a face mișcare, atunci pregătindu-vă pentru naștere, cu ajutorul educației fizice, veți arde și calorii suplimentare. Cu toate acestea, nu oricine poate face gimnastică din diverse motive, de exemplu, din cauza tonusului uterului.

Nu ar trebui să vă supărați, deoarece puteți găsi alte plăceri pentru dvs. Ce zici de o plimbare în aer curat? Acum, când verdele este atât de oricine își pierde greutatea în timp ce este însărcinată și de proaspăt, este și un impuls de energie din natură, un val de emoții pozitive strălucitoare.! Cel mai minunat tip de activitate fizică pentru o viitoare mamă este înotul.

În apă, greutatea ta nu se simte, corpul câștigă o flexibilitate incredibilă, mușchii sunt slăbiți. Femeile însărcinate sunt sfătuiți să înoate pe spate sau pe lateral, pentru a evita stresul inutil pe spate. Înotul pe stomac va crește îndoirea coloanei vertebrale, lucru nedorit pentru femeile însărcinate. Există o gimnastică specială pentru femeile însărcinate, scopul său este de a pregăti corpul pentru naștere.

Dar nu este recomandat să faci gimnastică sau yoga pe cont propriu. Articulațiile care se mișcă sub influența hormonilor își vor aminti de ele însele cu durere și disconfort. Greutatea postpartum Desigur, unele depuneri de grăsime în timpul sarcinii sunt inevitabile, acest lucru este complet normal și ar trebui acceptat. După naștere, vă puteți recăpăta rapid greutatea anterioară, dacă sunteți suficient de dispus. Dacă alăptați, este posibil să vă uimească cât de mult a crescut pofta de young living live pierdere în greutate recenzii. Acesta este unul dintre modurile în care natura este inteligentă: este important ca bebelușul dvs.

Sfaturi pentru pierderea în greutate a mamei noi

De fapt, nu trebuie să mănânci mult, principalul lucru este să mănânci alimente sănătoase de calitate. Deoarece alăptarea necesită și mai multă energie decât sarcina, corpul tău va avea nevoie de de calorii mai mult zilnic decât de obicei. În plus, orice fluctuații în greutate nu trec fără urmă pentru corp. Potrivit oamenilor de știință americani, creșterea puternică în greutate, precum și pierderea bruscă, traumatizează corpul uman. Acesta este motivul pentru care este atât de important să vă mențineți greutatea în limite normale, deși acest lucru nu este ușor de făcut după naștere.

În această perioadă pot apărea unele modificări ale metabolismului, se formează o tendință de a fi supraponderal, apar kilograme în plus, de care multe mame nu se pot despărți. În ciuda volumului mare de muncă din primele luni după nașterea unui bebeluș, a nopților nedormite și a dificultății de a hrăni un nou-născut, unele femei își revin în continuare. De ce se întâmplă asta? Oamenii de știință o explică în acest oricine își pierde greutatea în timp ce este însărcinată cauza supraalimentării poate fi stresul.

Cu cât viața unei tinere mame este mai stresantă, cu atât este mai puternic obiceiul de a mânca în exces, ceea ce nu provoacă foamea, ci o dorință subconștientă de plăcere și pace. Dar, indiferent de ceea ce faceți, în nici un caz nu mergeți la dietă sau nu muriți de foame. Consumul unui pahar de lichid înainte de fiecare masă vă poate ajuta să vă potoliți foamea. Încercați să mâncați fracționat: de mai multe ori pe zi, în porții mici. Pentru a nu simți foamea noaptea, ar trebui să bei un pahar de lapte sau kefir noaptea.

Fii, de asemenea, atent cu exercițiile mi. Nu puteți suprasolicitați, iar unele exerciții pot fi pur și simplu periculoase în această perioadă. După o operație cezariană, trebuie să fii deosebit de atent cu privire la exercițiul fizic m. Nu ridica și transporta obiecte grele.

De asemenea, evitați orice activitate care vă încordează abdomenul.

publicații