Morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă. Cele mai bune alimente cu fibre pentru scăderea în greutate

Cum să obțineți o burtă plată într-o lună

morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă dieta minune

Totuși, nu este o soluție rapidă - și acesta este un lucru bun. Dar la fel cum nu puteți viza pierderea de grăsime cu exercițiile fizice, ar trebui să vă așteptați ca greutatea să nu scadă exact așa cum v-ați dori atunci când faceți modificări la dieta dvs. Atâta timp cât gestionați așteptările, există o serie de alimente care vă pot ajuta să pierdeți grăsimea peste tot.

morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă pierdere în greutate bretele dentare

Cum ar trebui să mănânci pentru a pierde grăsimea din burtă? Dacă sunteți în căutarea unui plan alimentar structurat, Lindsey a explicat că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați va fi probabil mai eficientă pentru vărsarea grăsimilor decât o dietă cu conținut scăzut de grăsimi.

Cercetările publicate în American Journal of Clinical Nutrition au descoperit că femeile care au mâncat o cantitate sănătoasă de proteine, precum și mai multe fructe și legume spre deosebire de cerealele rafinate și legumele amidoniceau avut o circumferință mai mică a taliei pe o perioadă de cinci ani.

morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă greutatea pierde ceas

Pentru început, Lindsey recomandă consumul a 10 grame de fibre solubile pe zi, întrucât cercetările de la Wake Forest Baptist Medical Center au descoperit că acest lucru poate scădea semnificativ grăsimea viscerală pierdere de grăsime miracol grăsimea adâncă din burtă care înconjoară organele tale. Puteți găsi fibre solubile în alimente precum mere, ovăz, morcovi, fasole neagră și avocado.

morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă azarenka pierde in greutate

Proteinele sunt, de asemenea, esențiale pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea din burtă. Și în timp ce adăugați aceste alimente alimentare la dieta dvs.

morcovii vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă rezultatele dvd ului pierderii în greutate

Aceasta include glucide rafinate și zahăr, care pot contribui atât la creșterea în greutate.

publicații