Modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate, MODALITĂȚI DE A SLĂBI FĂRĂ A ALERGA - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime

Teste Cum cortizolul previne pierderea în greutate - modalități de a scădea nivelul hormonilor Nivelurile ridicate de cortizol nu sunt singura explicație pentru indestructibilitatea grăsimii din abdomen, dar, fără îndoială, una dintre principalele.

Modalități de a pierde în greutate creșterea musculară | Sfaturi | June

Și cel pierdere în greutate america neplăcut lucru este că, chiar și atunci când arde grăsime, corpul va arăta înot și umflat. Mai ales în abdomen, părți talie și partea inferioară a spatelui. Se pare că câștigi în greutate și nu pierzi în greutate.

La prima vedere - nu este complet clar. De exemplu, te antrenezi din greu în sală pentru a arde grăsime, pentru a te pompa, pentru a te limita la mâncare, dar arătați liber și umflat în abdomen, talie și spate. Ca o saltea cu apă.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

Unul dintre principalii hormoni din corpul nostru, cortizolul, este modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate vină.

De fapt, este eliberat atunci când corpul este sub stres.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

Situații stresante se găsesc peste tot la locul de muncă și în viață. Și pe lângă asta, cortizolul este eliberat în sânge în timpul antrenamentelor intense. În cantități mari! De la sine, acest hormon este un lucru indispensabil, dar expunerea prelungită la niveluri ridicate de cortizol devine întotdeauna o problemă dacă nu înveți cum să o controlezi.

Există un motiv simplu pentru acest lucru - duce la retenția de apă și acumularea de grăsime. Cortizolul și creșterea în greutate merg întotdeauna mână în mână.

Aceasta se referă la conținutul ridicat pentru o lungă perioadă de timp. Despre asta vom vorbi acum. Ce este cortizolul? Cortizolul este, într-un anumit sens, un hormon steroid natural. Este produs de glandele suprarenale atunci când corpul este sub stres. Scopul său principal este de a regla procesul de producție de energie în organism. Determină ce nutrient carbohidrați, grăsimi sau proteine și cât de mult va fi utilizat.

Ce este cortizolul?

Cu alte cuvinte, acest hormon este necesar pentru supraviețuire. Cortizolul este speriat degeaba. Mulți nu înțeleg că acest hormon este întotdeauna prezent în corpul nostru. Când ne trezim dimineața, cortizolul este eliberat în sistemul nostru circulator pentru a ne ajuta să ne ridicăm din pat. Apoi, pe tot parcursul zilei, el stabilește ce sursă de energie să folosească.

Pierdere În Greutate

Nivelul său scade treptat în timpul zilei. Problemele apar doar atunci când cantitatea sa din sânge rămâne ridicată o perioadă lungă de timp.

Cortizol ridicat cronic și retenție de apă Este important să fiți atenți la faptul că, de fapt, cortizolul activează lipoliza.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

În acest caz, se referă la concentrația sa normală în sânge. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care grăsimile sunt arse în timpul ridicării greutății și în timpul antrenamentelor cardio.

Aceste exerciții sunt stresante pentru organism și, prin urmare, duc la producerea activă a hormonului. Se remarcă și, de fapt, dă ordin corpului nostru să înceapă să ardă grăsime.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

Un fapt interesant: unele studii arată că, din anumite motive, acest hormon păstrează protejează depozitele de grăsime din abdomen. Acesta este unul dintre motivele principale pentru care persoanele cu cortizol cronic ridicat tind să aibă depozite de grăsime pe stomac și în talie.

SPUNE RĂMAS BUN EFECTULUI YO-YO! 5 MODALITĂȚI DE A PIERDE ÎN GREUTATE ÎN MOD EFICIENT - gabrielristea.ro

Unul dintre cele mai vizibile este retenția de apă. De obicei, este primul semn de cortizol ridicat în sânge. În plus, cu cât conținutul de hormoni rămâne mai ridicat, cu atât va fi depusă mai multă grăsime corporală. Mulți nu înțeleg acest lucru.

Distribuiți pe Twitter fot. Cu toate acestea, bucuria noastră poate fi prematură. Multe diete se termină cu efectul yo-yo. Acesta este cunoscut sub denumirea de fluctuații alternative ale greutății corporale- pierderea în greutate, apoi creșterea în greutate. Din fericire, dieteticianul cunoaște modalități eficiente de evitare a efectului to-yo.

Pentru a arde grăsimea corporală, oamenii efectuează un număr mare de sarcini cardio alergare, ciclism etc. Acest lucru, apropo, este un semn clar al retenției de apă în organism.

Drept urmare, mulți încep să se enerveze, să treacă la o dietă și mai strictă și chiar să-și crească încărcătura cardiacă HIIT - antrenament cu intensitate mare. Drept urmare, corpul, care a secretat anterior o cantitate mare de hormon, începe să-l secrete și mai mult, în timp ce abdomenul se umflă și mai mult și acumulează mai mult lichid.

Pierdere În Greutate | Iunie

Dacă te pregătești de câteva săptămâni și atunci dintr-o dată începe să ți se pară că acumulezi grăsimi și te îngrași, atunci asta înseamnă un singur lucru - în final, suprasolicitarea. Există un alt aspect important: cofeina este un excelent arzător de grăsimi și un supliment popular înainte de antrenament. Este o substanță excelentă, dar determină și eliberarea cortizolului.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

Mai ales luându-l în cantități mari înainte de fiecare antrenament. Combinația de sarcini crescute, precum și administrarea de doze mari de cofeină nu fac decât să crească retenția de apă din organism.

modalități de a ajuta la creșterea pierderii în greutate

Există și alte consecințe negative. Studiile arată că, cu niveluri cronice ridicate de cortizol, poate apărea hiperinsulinemie.

Cortizol ridicat cronic și retenție de apă

Acest lucru este atunci când organismul produce prea multă insulină. Principala funcție a insulinei este scăderea naturală a glicemiei. Prin urmare, cu cantitatea crescută, se va observa o concentrație cronică scăzută de zahăr în organism. Și provoacă, de asemenea, o depunere crescută de grăsime în abdomen.

publicații