Salutare! Am pentru tine o intrebare simpla cu un raspuns simplu: tu ce mananci dimineata? O mare parte dintre voi sunteti interesati de antrenamente insa neglijati dieta. Ceea ce nu intelegeti sau uitati este ca succesul in acest caz este format din 4 variabile: antrenamentul (sa fie intens, progresiv, etc.), dieta (ce mananci, cand, cum, etc.), suplimentele si odihna. Daca tai unei mese un picior (adica una din cele 4 variabile), masa devine instabila. Ai prins ideea? Bun!

Cu alte cuvinte, in articolul de fata nu am sa va las o noua rutina ci am sa va spun succint ce mananc eu la micul dejun. Am schimbat un pic lucrurile si merg la sala de dimineata. Inca ma adaptez, imi este putin cam greu. Ceea ce ma incanta totusi, este ca indiferent ce fac in ziua respectiva pare mult mai usor. Asa ca puteti incerca si voi daca aveti timp.

Asadar, aleg sa mananc dimineata doar proteina si carbohidrati (deci fara grasimi). Sursa de proteine o iau din 6 albusuri de ou (fara galbenus) iar carbohidratii din fulgii de ovaz + grapefruit sau eventual o banana. BONUS dupa masa: multivitamine (o capsula), vitamina c (o capsula) si vitamina d (tot o capsula). Dupa 30 de minute plec la sala si imediat cum ajung iau o portie de BCAA si una de L-Glutamina. Ma schimb si apoi incep antrenamentul.

Totodata, am creat un videoclip cu preparea micului dejun asa ca te poti distra vizualizand materialul pe care ti l-am pregatit. Ulterior, lasa-mi un comentariu cu ceea ce mananci tu la prima ora.