Salutare feciori! 🙂 Am pentru voi un mic dejun special. Stiu ca n-am mai postat de ceva vreme dar in curand o sa apara un antrenament de masa musculara pentru brate + umeri. Pe langa piept stiu ca va place sa aveti bicepsii mari, nu?

Intre timp, sa va povestesc rapid o experienta a mea din care, sper eu, ca veti invata ceva. Zilele trecute, de dimineata, am primit un telefon. Trebuia sa ajung rapid din cartierul Militari in Stefan cel Mare. Primul lucru ce mi-a venit in minte… „f*uck! N-am timp sa-mi prepar micul dejun”. Stiam ca strazile vor fi cam aglomerate si ca nu am cum sa ma intorc prea curand. Atunci mi-a venit ideea! „Ia sa fac un shake/smoothie”. In 6-7 minute eram la volan.

Mic dejun – preparare

Va povesteam in acest articol cum sa va preparati micul dejun. Acum, va prezint versiunea 2.0. Ca sa iti iasa, trebuie sa fii pe fuga dimineata (glumesc, evident).

Ai nevoie de urmatoarele ingrediente:
– fulgi de ovaz (50 de grame)
– scortisoara
– o jumatate de banana
– fructe (eu cumpar un mix de fructe congelate din afine, coacaze, visine, mure, zmeura, capsuni)
– proteina (normal, n-ai timp sa prepari omleta)
– baby spanac (daca nu ai, poti si fara dar verde inseamna sanatate)
– apa sau lapte (eu folosesc mai rar laptele; tu, testeaza)
– blender

Modul de preparare este relativ simplu. Eu pun prima data in vasul de la blender cele 50 de grame de fulgi, scortisoara, jumatatea de banana, fructele congelate, proteina (whey), baby spanac (cateva frunze), apa si apoi le amestec. Ca timp? Pana cand se amesteca toate 🙂

Ideea este in felul urmator: daca pui mai multa apa, iti vai iesi mai subtire, deci, mai usor de inghitit. In caz contrar, iese un pic mai gros. Repet, testeaza. N-ai cum sa dai gres.

Ca idee, in subsolul paginii, am postat pe instagram o mica filmare cu tot ce ti-am povestit mai sus. Lasa-mi ulterior un comentariu pro sau contra cu experienta ta in ceea ce priveste micul dejun 2.0. Te salut si iti doresc spor in tot ceea ce faci!