Grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate

Avocado, fructul care face minuni pentru piele si par

Grăsimi proaste, grăsimi saturate, transhira și colesterol. Grăsimi bune, grăsimi rele Aflați ce grăsimi sunt utile pentru dvs.

Înțelepciunea comună a citește mulți ani că toate grăsimile ar trebui evitate.

grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate

Trans-grăsime, grăsime bogată, grăsime nesaturată - doar evită-i pe toate. Dar acum oamenii de știință înțeleg că grăsimea - și modul în care trupurile noastre îl tratează - un subiect mult mai complex și mai amplu decât părea literal cu câțiva ani în urmă.

Grăsimi proaste, grăsimi saturate, transhira și colesterol. Grăsimi bune, grăsimi rele

Corpurile noastre au nevoie de o grăsime pentru funcționarea optimă. Dar avem nevoie specii corecte FAT, și trebuie să ne putem împărtăși.

Unele grăsimi sunt de fapt utile pentru dvs. Cum să afli care dintre ele este ce? Grăsimi: Bine, rău, teribil. Alex Schmidt, un nutriționist clinic în Spitalul Central din Massachusetts, spune că mononesaturate și polnet grăsimi saturate - "Grăsimi bune" și că grăsimile saturate pot fi consumate moderat. Totuși, trans-grăsimile ar trebui să fie evitate în ansamblu, adaugă Schmidt, explicând că grăsimile trans sunt periculoase deoarece ridică nivelul de colesterol.

grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate

Nivel inalt specii definite Colesterolul, în special colesterolul având o mică densitate de lipoproteină LDL așa-numitul "colesterol rău" mărește riscul pentru boli de inimă și altele consecințe neplăcuteinclusiv accident vascular cerebral. Astfel, pe măsură ce învățăm care dintre produse conține care grăsime? De regulă, el spune dr.

Top 10 Beneficii ale fructului de Avocado | gabrielristea.ro

Schmidt, "grăsimile care sunt lichide la temperatura camerei ca și uleiurile de măsline sunt cea mai buna alegere decât produsele care sunt semi-grele ca petrol sau margarină. Grăsime mononesaturată grăsime nesaturată : O sursă bună de grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate mono-saturată - uleiuri și uleiuri de măsline, cele mai multe piulițe și avocado.

Bacsis: Puteți să vă înghițiți avocado pe pâine sau pe un geam în loc de brânză de cremă.

grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate

Utilizați ulei de măsline și usturoi în loc de lapte integral și ulei pentru gătit cartofi piure. Grăsime polinesaturată grăsime nesaturată : Există două tipuri de grăsimi polinesaturate, grăsimi omega 6 și omega 3.

Deoarece majoritatea oamenilor primesc o mulțime de Omega 6 de la uleiurile din plante, Dr. Schmidt spune că sarcina sa principală este Omega 3 grăsimi. O sursă bună Omega 3 grăsime este un pește de exemplu, somon și tonsemințe de in Și nuci. Bacsis: Adăugați o mână nucisau lingura de semințe de lenjerie de bază la fulgi de ovăz sau cereale de dimineață. De asemenea, puteți adăuga semințe de lenjerie de bază atunci când coaceți cookie-uri sau cupcakes pentru a mări conținutul Omega 3.

Grăsime saturată: Carne roșie, carne grasă și cârnați, cum ar fi salamuri, produse lactate, cum ar fi crema și uleiul și mai multe uleiuri vegetale grase cum ar fi nucă de cocos și ulei de palmier sunt surse de grăsimi saturate. Grasimi nesaturate: Creat prin adăugarea de hidrogen la ulei vegetal, cât timp să piardă în greutate după avort proces a fost conceput pentru a crește durata de valabilitate a bunurilor ambalate, sunt disponibile trans-grăsimi în spectru larg Produse gata și prelucrate, inclusiv cofetărie, cookie-uri și biscuiți.

Bacsis: Recomandările actuale pentru controlul produselor și controlul medicamentului permit producătorilor să spună că produsul lor - "nu conține trans-grăsimi", dacă conținutul lor este mai mic de 0,5 grăsimi mononsaturate pentru pierderea în greutate de grasime trans pe porțiune sau ambalaj recomandat. Verificați compoziția produsului pe uleiurile "hidrogenizabile" sau "parțial hidrogenizabile" în ingrediente.

Aceste cuvinte se prezintă că produsul poate fi de până la 0,5 grame de trans-grăsimi. Cumpărătorii educați: știți ce să căutați și ce capcane potențiale sunt producătorii de produse finite. Încercați să faceți majoritatea achizițiilor noastre în magazinul alimentar în departamentul de legume proaspete și fructe, limitând drumeția în magazin - unde trăiesc cele mai multe dintre trans-firmele trăiesc.

Vă puteți concentra pe frainare proaspătă. Adăugați un pic de ulei de măsline și veți fi cu adevărat fericiți de la un astfel de set produse utile pentru pierderea în greutate alimentație adecvată Și Zozh!

într-o dieta saraca in grasimi include

Cea mai gustoasă este, de obicei, fie grasă, fie conține o mulțime de zahăr dăunător. Nu-i așa? Și întotdeauna se confruntă cu o întrebare despre noi - există sau nu grăsime Dar se dovedește în meniu nutriție sănătoasă Există întotdeauna un loc de mâncăruri grase.

Este important să știți că fără ei să nu trăim, deoarece corpul nu va funcționa corect. Și astăzi am decis să găsesc mai multe dovezi sau fapte despre ce alimente bune sunt utile pentru corpul uman.

La urma urmei, corpul nostru are nevoie de unele tipuri de grăsimi din alimentele noastre. Vă puteți aminti că aceasta este principala sursă de energie pentru dvs. Grăsimea vă ajută să absorbiți unele vitamine și minerale. Ei trebuie să construiască membranele celulare, precum și sănătatea sistem nervos.

publicații