Grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi

grăsimi de ardere a grăsimilor sau distanțe lungi

Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă? Motivul este simplu.

jacuzzisul vă ajută să pierdeți în greutate

Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi. Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie.

arzătoarele de grăsime gnc

Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen. În cea mai strictă definiție, acest lucru se numește metabolism aerobic.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Determinarea precisă a zonelor pulsului, în funcție de categoria de vârstă și abilitățile fizice, ajută la obținerea unor rezultate mai bune odată cu pierderea în greutate.

Instruirea intensivă HITpe de altă parte, tinde să utilizeze metabolismul anaerob sau glicoliza pentru a transforma rapid glicogenul stocat în energie pentru a-și exercita efortul. Acest proces se poate întâmpla cu puțin sau fără oxigen.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Dezavantajul metabolismului anaerob este că el are o cantitate limitată de aprovizionare, iar atunci când rămâneți în afara glicogenului stocat, în mod obișnuit în jurul valorii de două ore, va trebui să încetinești și să începi să utilizezi metabolismul aerobic sau să reîncarci magazinele de glicogen cu unele ușor pentru digerarea carbohidratilor.

Pentru a complica mai mult teoria zonelor de ardere a grăsimilor, trebuie să recunoașteți că atunci când ne exercită folosim o combinație de sisteme energetice pe tot parcursul antrenamentului.

semnele de slăbire

Atleții sunt rareori exclusiv în zona aerobă sau anaerobă. Acum, la întrebarea adevărată.

sarms1 pierdere de grăsime

Dacă obiectivul dvs. Deși este adevărat că ardeți un procent mai mare de calorii din grăsimi în zona de ardere a grăsimilor cu intensitate redusă, încă arziți mai multe calorii și mai multe calorii din grăsimi, la o intensitate mai mare.

cum să îndepărtați sub grăsimea ochilor

Calorii arse în zona de ardere a grăsimilor Încă nu sunt convins că zona de ardere a grăsimilor nu arde prea mult grăsime? Să facem matematica.

top 10 mod de a pierde grăsimea buricului

Diagrama de mai jos detaliază caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul unei sesiuni de exerciții tipice. În acest exemplu, femeia arde mai multe calorii și mai multe calorii la o intensitate mai mare.

Calorii arse la intensitate scăzută și înaltă Intensitate scăzută.

publicații