Fructe keto

fructe keto

Deci să vorbim despre fructe.

  1. Fructele keto | KETO ROMANIA
  2. Ce alimente poți consuma într-o dietă Keto? - Myprotein Blog

Problema fructelor o reprezintă cantitatea și greutatea lor. Un măr mediu, spre exemplu, are cam de grame și poate conține aproximativ 18 grame de carbohidrați.

Redactia CSID Dacă ţii dieta ketogenicăştii că poate fi dificil să trăieşti cu atât de multe proteine şi grăsimi, dar fără zahărul cu care erai obişnuit. Cu atât mai mult cu cât carbohidraţii pe care ai voie să îi consumi reprezintă mai puţin de 20 de grame pe zi. Ia ca exemplu o ceaşcă de afine, care conţine aproximativ 18 grame de carbohidraţi şi asta e tot ce poţi mânca într-o zi când eşti la o astfel de dietă.

În schimb, poate fi consumată o cantitate mai mare de verdețuri și legume. Se pot astfel înlocui nutrienții din fructe. La o dietă keto moderată grame de carbohidrați pe zi e necesar să fim atenți la cantitatea de fructe.

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure. Evită sau consumă și mai rar caju, fistic și arahide în dieta ketogenică. Semințe crude -consumă: semințe de floarea-soarelui crude, semințe de dovleac, susan, semințe de in, chia, cânepă etc. Făină low-carb -consumă: făină de cocos, de migdale, făină de in, făină universală fără carbohidrați Szafifibre NoCarbfăina din konjactărâțe de psyllium.

La o dietă liberală low-carb grame de carbohidrați pe zidouă sau trei fructe pe fructe keto vă vor asigura o cantitate destul de mare de carbohidrați. Care ar fructe keto cea mai bună opțiune?

fructe keto

Zmeura — 60 grame conțin 3 grame de carbohidrați. Mure— 70 grame conțin 4 grame de carbohidrați.

fructe keto

Căpșuni — grame conțin 6 grame de carbohidrați. Afine— 50 grame conțin 6 grame de carbohidrați. Prune — 80 grame conțin 6 grame de carbohidrați.

  • Comentarii avansate anti îmbătrânire și pierdere în greutate
  • Meniul dietei keto Daca esti hotarat sa urmezi dieta keto, atunci ar trebui sa tii seama de urmatoarele reguli in ceea ce priveste meniul: micul dejun: consuma pana in 15 grame carbohidrati branzeturi si legumeomleta, un toast si un cocktail de proteine.
  • Ghid nutriție LCHF: Ce mâncăm? Fructele și conținutul de carbohidrați | Beauty from Nature
  • Pierde greutate întreg 39

Clementine 75 grame conțin 7 grame de carbohidrați. Kiwi — 70 grame conțin 8 grame de carbohidrați.

fructe keto

Cireșe — 90 grame conțin 9 grame de carbohidrați. Pepenele galben — grame conțin 11 grame de carbohidrați.

Piersici — grame conțin 13 grame de carbohidrați. Prin comparație, o portocală medie are cam 15 grame de carbohidrați, un măr mediu are cam 18 grame de carbohidrați, iar o banană medie are cam 25 grame de carbohidrați.

O întrebare ce apare frecvent în comunitatea low-carb, este cea referitoare la ce fel de fructe se pot consuma și în ce cantitate. Fructele conțin o formă naturală de zahăr. Așadar, putem să ne gândim la ele ca și la un desert al naturii.

publicații