Echilibrarea bacteriilor intestinale pentru pierderea în greutate. Flora intestinală: compoziție și funcții

Vrei sa pierzi in greutate? Ai grija de flora intestinala

Probiotice pentru scăderea în greutate Scris de Dr. O mulțime de articole pe internet recomandă administrarea de probiotice pentru scăderea în greutate.

pierde coaste gras

Dar oare această recomandare rezistă cu adevărat la examinare? Am analizat cele mai recente cercetări de înaltă calitate privind utilizarea probioticelor pentru scăderea în greutate.

Deși rezultatele nu sunt încă definitive, pur și simplu nu există multe date care să recomande probioticele ca echilibrarea bacteriilor intestinale pentru pierderea în greutate primară pentru controlul greutățiient.

10 kg pierdere de grăsime înainte și după

Să explorăm cum funcționează acest lucru Bacteriile intestinale proaste cauzează creșterea grăsimii și creșterii în greutate? Cercetările arată că există diferențe în microbiota persoanelor obeze și a persoanelor slabe [1], dar datele nu stabilesc niciun fel de cauză și efect.

ce este un stivă de ardere a grăsimilor

Microbiomul uman este extrem de complex, cu de specii bacteriene și diferențe mari în flora intestinală între populațiile de oameni, astfel încât acest tip de cercetare poate fi dificil. De fapt, în timp ce un studiu a constatat niveluri mai scăzute de specii de Bacteroidetes în intestinele obezelor și niveluri mai ridicate de specii Firmicutes la indivizi slabi și anorexici, [2 Sursă de încredere PubMed Mergeți la sursă] un alt studiu a constatat opusul cu niveluri mai ridicate de bacteroidete la subiecții obezi și supraponderali.

  1. Diete Vrei sa pierzi in greutate?
  2. Pierderea în greutate cu Kefir - Sănătate -
  3. Rolul probioticelor pentru organismul uman

Cercetări privind probioticele și pierderea în greutate În primul rând, să vedem de ce suplimentele probiotice sunt uneori recomandate pentru a pierde în greutate. De obicei, specialiștii în internet preferă să aleagă date care să le susțină obiectivele de marketing.

Rolul probioticelor pentru organismul uman

Cu exceptia, când vine vorba de cercetarea clinică, este important să vedem dincolo de studiile individuale și să analizăm totalitatea dovezilor. Când vine vorba de probiotice și pierderea în greutate, avem un număr semnificativ de studii, iar rezultatele au fost rezumate în mai multe meta-analize și analize sistematice.

Iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi, prin comparație, are de calorii, 24,9 grame de proteine, 4,8 grame de grăsimi și 9,9 grame de carbohidrați, inclusiv 8,9 grame de zaharuri pe porție o cană. Este mai bogat în calciu, zinc, potasiu, vitamina A și vitamina B12, dar conține și mai multe calorii și carbohidrați. Bacsis Aveți grijă că unii producători adaugă zahăr și aditivi la chefir. În general, soiuri aromate, precum kefirul cu căpșuni, sunt cele mai bogate în zahăr. Dacă aveți un dinte dulce, amestecați chefirul simplu cu fructe proaspete sau uscate, nuci, semințe, vanilie și alte ingrediente sănătoase.

Acest lucru ne oferă acces la date de o calitate mult mai bună și la mai multe informații: O meta-analiză din a 19 studii clinice sugerează că suplimentele probiotice au un efect mic asupra reducerii circumferinței taliei, dar nu au efect asupra greutății corporale sau a IMC. De asemenea, studiul a concluzionat că rezultatele nu sunt definitive, deoarece calitatea datelor până în prezent este scăzută până la moderată. Cercetătorii au ajuns la concluzia că cantitatea și calitatea datelor disponibile au fost insuficiente pentru a trage concluzii definitive.

Dieta intestinală: așa îți programezi corpul să slăbească

Deci, este minunat, dar nimic din ceea ce nu ați dori să constituie o piatră de temelie a programului dvs. Ce funcționează pentru pierderea în greutate Încă o dată, să analizăm cercetarea pentru a vedea ce dovezi avem despre pierderea în greutate. Conform acestei revizuiri a cercetării din [11 Postul intermitent și dieta paleo s-au dovedit a fi eficiente pentru pierderea în greutate.

Restricția extremă a caloriilor prin diete de suc sau detoxifiere funcționează pentru perioade scurte de timp, însă poate duce la creșterea în greutate pe termen lung.

pierderea în greutate pe yasmin

Antrenamentul de înaltă intensitate are beneficii semnificative pentru pierderea în greutate și sănătatea cardiovasculară în comparație cu alte tipuri echilibrarea bacteriilor intestinale pentru pierderea în greutate exerciții. Calitatea alimentelor este importantă pentru pierderea în greutate și menținerea în greutate. De exemplu, grăsimile sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline sau uleiul MCT, conțin acizi grași esențiali, conferă beneficii pentru sănătate și ajută la satietate senzația de plin mai mult timp.

Desigur, este posibil să exagerați și o dietă foarte bogată în grăsimi, chiar și cu grăsimi sănătoase, poate fi contraproductivă.

Vrei sa pierzi in greutate? Ai grija de flora intestinala

Dacă sunteți supraponderal, există o mulțime de motive întemeiate pentru a pierde în greutate și a scădea depozitarea grăsimilor. O mai bună gestionare a greutății vă poate îmbunătăți rezistența la insulină și vă poate reduce riscul de diabet de tip 2. Motive excelente pentru a lua probiotice Deși nu sunt deosebit de eficiente pentru pierderea în greutate [12] [13], bacteriile sănătoase din probiotice contribuie la restabilirea sănătății intestinului, ceea ce duce la o sănătate generală mai bună.

Din ce in ce mai multe studii arata ca echilibrul sau dezechilibrul bacteriilor din sistemul digestiv este legat de starea generala de sanatate. Probioticele promoveaza un echilibru sanatos al bacteriilor intestinale si sunt legate de multe efecte benefice. Acestea includ pierderea in greutate, imbunatarirea sanatatii inimii, mintii, sistemului digestiv si imunitar.

Beneficiile pentru sănătate ale suplimentelor probiotice includ: Echilibrarea bacteriilor bune și a bacteriilor rele din microbiomul intestinal [14 Sursă de încredere PubMedAccesați sursa] Stimularea sistemului imunitar care este localizat în principal în tractul digestiv [15 Sursă de încredere PubMedAccesați sursa] Reducerea inflamației în tractul digestiv și în alte părți ale corpului [18 Sursă de încredere PubMedAccesați sursa] Îmbunătățirea condițiilor de sănătate digestivă, cum ar fi IBS, boala Crohn și colita [19 Sursă de încredere PubMedAccesați sursa] Reducerea simptomelor intestinale precum balonarea, diareea și constipația Ajutând cu multe simptome non-digestive, cum ar fi anxietatea, vaginoza, bolile gingivale și chiar bolile de inimă.

Așadar, continuați să vă luați suplimentele probiotice și bucurați-vă de alimentele sănătoase, probiotice, cum ar fi chefirul, kimchi-ul, miso-ul, varza murată și kombucha. Sistemul tău digestiv îți va mulțumi!

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Pentru majoritatea oamenilor, hrănirea bacteriilor sănătoase cu fibre prebiotice din fructe, legume, cereale, leguminoase, nuci și semințe este, de asemenea, o idee bună. S-ar putea chiar să te ajute să slăbești 2 sau 3 kilograme. Dar dacă nu doriți să slăbiți, asigurați-vă că abordați elementele fundamentale ale unei diete sănătoase, a exercițiilor fizice și a somnului suficient.

Claudia Mihaela Vasiliu, medic specialist gastroenterologieSpitalul Orășenesc Panciu, Clinica Regina Maria, București Funcţiile florei intestinale Rolurile florei bacteriene sunt: apărare directă împotriva patogenilor, întărirea sistemului imunitar al gazdei dezvoltarea şi menţinerea epiteliului intestinalinducerea producerii de anticorpi la nivelul acestuia, metabolizarea unor compuşi altminteri nedigerabili din alimente [6]. Flora intestinală joacă un rol direct în apărarea împotriva agenţilor patogeni prin colonizarea completă a spaţiului, utilizarea tuturor nutrienţilor disponibili şi secreţia unor compuşi care omoară sau inhibă organisme nedorite cu care ar intra în competiţie pentru nutrienți [7]. Perturbarea florei permite organismelor competitive în expectativă, precum Clostridium difficile să se stabilească la nivel intestinal [5]. Simultan cu dezvoltarea microbiotei, apare ţesutul limfoid asociat intestinului GALTcare face parte din epiteliul intestinal şi care detectează și reacţionează la agenţi patogeni [6]. Ţesutul GALT este tolerant faţă de speciile din flora intestinală, dar nu şi faţă de alte microorganisme [4].

Linia de fund Deși există o mulțime de motive excelente pentru a lua probiotice, reducerea semnificativă a grăsimii corporale nu pare a fi una dintre ele.

publicații