Cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor

cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor
  • Oțetul se arde și se reduce grăsimea corporală?
  • Abraham hicks pierdere în greutate rampage

În acest articol vreau să vă prezint o piramidă de pierdere a grăsimilor. Astfel, după cum putem didactic propune o piramidă dedicată explicarea modul în care aceasta ar trebui să fie de planificare pentru a reduce grasimea din corp, și un mod generalizat, să-l instruiască în primii pași pentru a atinge obiectivele.

Index articol: De ce ardeți grăsimea corporală? Se știe că creșterea grăsimii corporale dăunează sănătății, aducând boli, cum ar fi presiunea crescută, problemele cardiorespiratorii și este considerată o boală cronică netransmisibilă. În plus, aduce pierderi de ordin psihologic și chiar social, deoarece individul tinde să aibă o stima de sine scăzută și poate suferi prejudecăți sociale.

cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor

Dar indiferent de ce sau ce scopuri aveți, dacă doriți să ardeți grăsime și nu știți de unde să începeți, acest ghid vă va clarifica cu siguranță și vă va permite o mai bună înțelegere a modului în care ar trebui să meargă lucrurile. Să învățăm? Se pare că acest lucru poate fi adevărat și în anumite părți, dar cu greu veți putea să ardeți în mod satisfăcător grăsimea doar îngrijorându-vă de acele puncte. Cel mai important lucru de făcut este că organismul poate folosi energia stocată în organism sub formă de grăsime oferă mai puține calorii decât are nevoie, care este, în mod cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor, referindu-se la un deficit caloric.

Deficitul caloric este important deoarece, prin acesta, putem produce efecte în organism care se leagă de evenimentele lipolitice, adică utilizarea grăsimilor corporale ca sursă de energie.

15 sfaturi pentru a vă accelera metabolismul și a pierde în greutate confortabil

Și numai după ce avem un deficit caloric adecvat putem începe să ne gândim la manipularea macronutrienților. Cu toate acestea, pentru a ne stabili deficitul de calorii, trebuie să știm mai întâi ce sunt cheltuielile noastre zilnice. Și pentru asta, trebuie mai întâi să calculeze sau pentru a analiza rata metabolică bazală cantitatea de energie recruților corpului să rămână în stare de repaus, care rulează funcțiile lor fiziologice în mod normalși după aceea, cheltuielile lor de zi cu zi.

  • Plan de dietă rapidă pentru arderea grăsimilor - Stimularea arderii grăsimilor 10 sfaturi eficiente
  • Dimensiune pierdere în greutate zero

Adăugat la aceste valori, avem valoarea energetică totală VET care va stabili cât de mult cheltuim și trebuie să consumăm zilnic pentru a rămâne în greutatea actuală.

Evident, dacă scopul tău este să piardă în cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor, ar trebui să consumi calorii la un număr mai mic decât acesta.

cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor

Dar cât de mult? Dacă propunem un deficit de calorii foarte mare, vom sacrifica masa musculară și vom lăsa metabolismul lent, făcând astfel dificilă arderea grăsimilor și putem totuși provoca daune asupra sănătății.

Cele mai multe studii și experți sunt de acord că ar trebui să aveți un deficit caloric de aproximativ de calorii zilnic.

Principal Ceai Grasimile din dieta care ajuta la arderea excesului de grasime pe corp Perioada de excludere fără minte a oricăror grăsimi din dieta zilnică în căutarea unei figuri subțiri, din fericire, a trecut mult timp. Numai începătorii în astfel de chestiuni nu au avut încă timp să descopere valoarea anumitor grăsimi sau rolul lor în procesele digestive.

Cu toate acestea, acest număr poate varia foarte mult în funcție de starea fiziologică, individualitatea biologică, obiectivele și răspunsul organismului dumneavoastră. Există oameni care răspund bine la un deficit de Kcal simplu și reușesc să piardă în greutate cu el.

Grasimile din dieta care ajuta la arderea excesului de grasime pe corp

Dar alții, cu Kcal, încă mai întâmpină dificultăți în pierderea de grăsimi. Prin urmare, urmăriți un obiectiv aproximativ kcal pe zi, amintiți-vă că această sumă tinde să scadă odată cu trecerea săptămânilor și nu depășiți cu mult acest lucru, deoarece cu siguranță nu va consuma grăsime, ci mai degrabă masa musculară. Asta pentru că nu este nevoie să consumăm Kcal mai puțin decât avem nevoie, ci să consumăm, de exemplu, toate caloriile zilnice din carbohidrați.

Desigur, nu vom avea un răspuns pozitiv din partea organismului.

Suplimentul de top pentru arderea grăsimilor. Evaluarea arzătoarelor de grăsime

Și de aceea jumătatea, aproape de partea de jos a piramidei, este această manipulare, arătând cât de importantă este. Când vorbim despre manipularea macronutrienților, trebuie să înțelegem că trebuie să fie ceva foarte individual.

cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor

Acest lucru se datorează faptului că există persoane care au sensibilități mai ridicate la insulină și răspund la niveluri dietetice cu niveluri mai ridicate de carbohidrați, altele cu niveluri mai scăzute, deoarece sunt mai puțin sensibile la insulină. Totuși, unii indivizi își pot salva masele musculare cu cantități medii sau mici de proteine.

cum să vă măriți metabolismul de ardere a grăsimilor

Alții nu. Consumul de lipide este, de asemenea, foarte special: Unii își păstrează greutatea cu lipidele, iar alții cântăresc excesiv.

Deci, după cum vedem, totul depinde mai întâi de nevoile individuale ale fiecăruia. Nu putem neglija acest echilibru al macronutrienților, deoarece nenumărate evenimente fiziologice sunt legate de ele: Controlul insulinei, stimularea sintezei și secreției GH, optimizarea nivelurilor de energie în timpul antrenamentului, îmbunătățirea sensibilității la insulină, printre altele.

Astfel, este adesea necesar să testați care este raportul dvs. Acest lucru se datorează faptului că are rolul nu numai de a face să consume mai multe calorii, ci și de a promova efectele fiziologice și fizice care vor face această pierdere eficientă, precum și îmbunătățirea calității vieții în ansamblu. În ceea ce privește evenimentele fizice, se îmbunătățește cardiovasculare, respiratorii, capacități musculo-scheletice, printre altele.

Cu toate acestea, exercițiile fizice trebuie neapărat adaptate corespunzător cu nevoile și dieta dumneavoastră.

Oțetul ajută la arderea și suprimarea grăsimii corporale

Persoanele care au diete relativ slab structurate și decid să se angajeze în activități fizice pot să nu aibă succes. Chiar dacă formarea și dieta sunt bine structurate și interesante, dacă nu au sinergie între ele, planificarea nu va fi eficientă.

De exemplu, imaginați-vă un individ care se limitează la extreme în dieta dumneavoastră și, pe de altă parte, practicând foarte intense și de durată activități fizice Desigur, aceasta va intra în căderile metabolice afecta recuperarea lor și chiar pot pierde cantități semnificative de masa musculara.

Acestea vor stimula în același timp cantități mai mari de fibre musculare și mai mulți mușchi, economisind timp de antrenament; Serii cu intensitate maximă și grele lumină de lucru numai pentru că vă aflați într-o dietă cu conținut scăzut de calorii este să vă aruncați antrenamentul în gunoaie!

publicații