Cum să pierzi grăsimea ab

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Este aceasta o situație de urgență?

Cum să scapi de grăsimea de pe burtă | Mediu Inconjurator | June

Indiferent dacă vă îndreptați spre plajă, pregătiți pentru o ocazie specială sau doriți doar să săriți pentru a începe un stil de viață mai sănătos, puteți pune bazele pierderii de grăsime din burtă într-o săptămână.

Și în timp ce, probabil, nu îți vei atinge obiectivele finale de pierdere în greutate într-o săptămână - cu excepția cazului în care încerci doar să pierzi o kilogramă sau două - s-ar putea să poți observa diferențe minore și să arzi o grăsime inițială din burtă.

cum să pierzi grăsimea ab

Cu toate acestea, rezultatele din modificările de dietă și exerciții fizice vă pot menține motivați să vă respectați obiectivele pe termen mai lung și vă vor orienta către un drum spre succes - fără riscul ridicat de redresare a greutății asociate cu dietele cu accidente de moft.

O săptămână de dietă și exerciții fizice vă va oferi un început excelent în pierderea grăsimii din burtă.

cum să pierzi grăsimea ab

Alăturați-vă contorului de calorii MyPlate și beneficiați de acces la planuri gratuite de masă, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu. Veți obține, de asemenea, zilnic calorii și obiective macro pentru călătoria dvs.

Nu ratați șansa dvs. Înscrie-te astăzi! Stabiliți obiective realiste de o săptămână Stabiliți-vă pentru a pierde excesul de grăsime din cum să pierzi grăsimea ab, stabilind obiective realiste.

Nu veți putea pierde grăsime exclusiv din burtă - cum să pierzi grăsimea ab proveni din tot corpul, inclusiv din secțiunea intermediară - sau varsă 20 de kilograme în doar o săptămână.

cum să pierzi grăsimea ab

Puteți, totuși, să pierdeți 1 - 2 kilograme de grăsime pentru a începe să vă slăbiți în mijlocul secțiunii, folosind metode durabile care vor permite pierderea în greutate mai mare pe perioade mai lungi de timp. Primul tău pas? Figurați o țintă adecvată de aport de calorii.

CUM SĂ PIERZI NATURAL GRĂSIMEA DIN BURTĂ ÎNTR-O SĂPTĂMÂNĂ - AB EXERCIȚII - 2021

Veți dori să mâncați puțin mai puține calorii decât ardeți zilnic pentru a începe să torceți grăsimea corporală - cu aproximativ până la 1. Utilizați un calculator pentru nevoile de energie pentru adulți pentru a estima nevoile de aport caloric; apoi scade - 1.

De exemplu, o femeie în vârstă de 28 de ani, care are 5 picioare, înălțime de 9 centimetri cântărește de kilograme și este ușor activă - mai puțin de o oră pe zi - arde aproximativ 2. Va arde aproximativ 2 kilograme de grăsime într-o săptămână dacă mănâncă 1.

CUM SĂ PIERZI NATURAL GRĂSIMEA DIN BURTĂ ÎNTR-O SĂPTĂMÂNĂ - AB EXERCIȚII -

Rămâneți la curent cu alimente cu densitate redusă de energie Este normal să simți câteva dureri de foame atunci când îți reduci aportul de calorii, dar nu vrei să te simți jalnic. Completarea dietei cu alimente cu densitate energetică scăzută - cele care au un număr scăzut de calorii pe gram - vă permite să completați porții mai mari, în timp ce vă controlați aportul de calorii. Multe dintre aceste alimente furnizează, de asemenea, apă și fibre, care vă pot face să vă simțiți plini, pentru a ajuta la pierderea în greutate.

Încărcați alimente cu densitate energetică scăzută, cum ar fi legumele, fructele și bulionii fără grăsimi.

cum să pierzi grăsimea ab

Câteva modificări minore pot reduce și densitatea energetică a meselor preferate. Sau faceți o supă de pui, legume și orez brun în loc să serviți pui la grătar cu orez brun și legume; bulionul este adesea foarte scăzut sau practic lipsit de calorii, scăzând densitatea energetică a mesei tale, astfel încât să te umpli cu mai puține calorii. Exercițiu în afară Grasimi de burtă Sporă-ți starea generală de sănătate și pierde excesul de grăsime din burtă adăugând exerciții fizice la rutina ta săptămânală.

Orice exercițiu pe care îl faci - indiferent că este vorba de un antrenament structurat la sală sau de o plimbare informală în jurul cartierului tău - folosește calorii, așa că vei arde mai multă grăsime corporală. Dar veți pierde cea mai mare grăsime făcând HIIT sau antrenament cu intervale de mare intensitate.

Această tehnică de antrenament implică lucrul la viteză maximă destinul arzătorului de grăsime intervale scurte - de obicei 10 secunde până la un minut - apoi recuperarea într-un ritm lent sau repausul pentru un minut sau două. Îți crește metabolismul după un antrenament, deoarece mușchii trebuie să muncească din greu pentru a reveni la normal.

HIIT arde, de asemenea, mai multă grăsime din burtă decât cardio tradițional, în ritm constant, potrivit Penn State University.

Alte Cum să scapi de grăsimea de pe burtă Ați încercat totul: mașini ab, diete de detoxifiere pentru celebrități, laxative, chiar ărind pete mee, dar niciuna dintre acete metode nu pare ă vă ajute ă lăbiți. Iată adevăratul ubțire cum ă Conţinut: Ați încercat totul: mașini ab, diete de detoxifiere pentru celebrități, laxative, chiar sărind peste mese, dar niciuna dintre aceste metode nu pare să vă ajute să slăbiți. Iată adevăratul subțire cum să scapi de grăsimea din burtă. Unele modalități de a vă ajuta să ardeți grăsime încăpățânată în jurul secțiunii medii implică: Evitând cât mai mult zaharurile și amidonul Obținerea de acizi grași esențiali în dietă, care poate ajuta la metabolizarea grăsimii corporale Îmbunătățiți-vă rutina de exerciții Gestionarea nivelurilor de stres Corectarea dezechilibrelor hormonale Până acum, sperăm că îți dai seama că obiectele gadget-uri care îți vizează abdomenul nu te vor ajuta să scapi de grăsimea din jurul secțiunii tale medii.

După ce te-ai încălzit temeinic, crește intensitatea timp de 30 de secunde - suficient pentru a nu fi respirați până la sfârșitul intervalului - apoi recuperează-te într-un ritm lent timp de 90 de secunde. Repetați aceste intervale de 10 până la 15 ori; apoi se răcește.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Permiteți recuperare de 48 de ore între fiecare antrenament HIIT pentru a evita supraîncercarea. Evitați dietele dăunătoare Cel mai bun pariu pentru eliminarea grăsimii din burtă este pierderea în greutate lentă și constantă - nu rezultate instantanee de o săptămână.

Evitați dietele care promit scăderea în greutate de două cifre în doar o săptămână sau diete care taie grupuri întregi de alimente sau vă impun să mâncați doar câteva alimente.

Acestea sunt, de obicei, diete fad care nu sunt durabile - așa că e posibil să recâștigi orice greutate pierdută - și astfel de planuri de dietă ar putea chiar să interfereze cu capacitatea ta de a pierde grăsime pe termen lung, explică Universitatea din Wisconsin-Madison.

Exercițiile abdominale vor face ca stomacul meu să iasă mai mult?

În schimb, împerechează o dietă echilibrată cu exerciții fizice pentru pierderea în greutate mai lentă. Păstrați-vă metabolismul revigorând cu o restricție moderată de calorii, care este peste 1.

cum să pierzi grăsimea ab

Vă veți simți mai mulțumit și mai energic și veți obține rezultate mai bune pe termen lung pentru un bod gata de plajă. Dacă întâmpinați simptome medicale grave, solicitați imediat tratament de urgență.

cum să pierzi grăsimea ab

publicații