Cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași

Este cea mai bună sursă de acizi grași omega-3, care ajută la scăderea în greutate.

În realitate însă grăsimea ne răpește în timp scurt nu doar frumusețea, dar și sănătatea. Endocrinologul Gheorghe Caradja atenționează că cea mai importantă armă a omenirii împotriva obezității este informarea corectă și echilibru dintre un regim alimentar corect și efectuarea zilnică a exercițiilor fizice. Medicul explică pe înțelesul oricui ce face grăsimea cu noi, de fapt. Domnule Gheorghe Caradja, poți fi sănătos și gras?

Oamenii de știință au descoperit că consumul regulat de pește și ulei de pește poate ajuta la reducerea obezității induse de inflamație, la reducerea nivelului de leptină și tensiune arterială, la creșterea sensibilității la insulină și la îmbunătățirea sănătății inimii 123.

Potrivit American Heart Association, consumul de pește neprăjit o dată sau de două ori pe săptămână are un efect cardioprotector datorită conținutului său de acizi grași omega-3 4.

  • Durerea articulară a pierderilor de grăsimi
  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă.

Deși urmarea unei diete de pește este bună pentru pierderea în greutate, nu toate tipurile de pești sunt bune pentru dvs. Citiți mai departe pentru a afla care pești sunt cei mai buni pentru pierderea în greutate, cum vă pot ajuta să slăbiți, modalități de a le consuma și o dietă de slăbit care vă va ajuta să mobilizați grăsimea.

Poți fi gras și sănătos?

Somon sălbatic Imagine: Shutterstock Somonul capturat sălbatic este un pește gras versatil, bogat în acizi grași omega Prin urmare, este considerat unul dintre cei mai buni pești pentru pierderea în greutate.

Puteți obține de calorii din 3 oz de somon.

Poți fi gras și sănătos? Înseamnă asta că pacienții obezi se pot limita la o activitate fizică regulată, fără să se concentreze neapărat pe obiectivul pierderii în greutate?

Studii multiple au descoperit o corelație pozitivă între consumul de somon și pierderea în greutate 6. Un studiu realizat la Universitatea din Islanda a constatat că consumul de g de somon ca parte a unei diete cu restricții energetice de trei ori pe săptămână a ajutat subiecții să piardă în medie 3,5 kg de greutate 7. Ton Imagine: Shutterstock Conservat sau nu, tonul este bun pentru tine dacă încerci să slăbești.

Tonul este o sursă bună de proteine, calciu, fier, potasiu, fosfor, vitamina A, folat, niacină și cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași B12 8.

De ce suntem aşa de graşi?

Vă recomandăm atât tonul gras, cât și cel slab 9. Puteți prepara cu ușurință salată de ton, sandvișuri, caserole, împachetări și paste.

Acasă Articole Știință Sănătate De ce suntem aşa de graşi?

Toți acești nutrienți contribuie la reducerea inflamației, la îmbunătățirea ratei metabolice, la creșterea masei musculare slabe și la scăderea în greutate Puteți avea macrou la grătar sau fiert, tocană de macrou sau curry de macrou la prânz sau cină pentru a slăbi.

Hering Imagine: Shutterstock Heringul este un pește gras care este similar cu o sardină.

cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași cele mai bune transformări de pierdere în greutate instagram

Este bogat în acizi grași omega Trei porții de pește gras pe săptămână pot îmbunătăți sensibilitatea la insulină și nivelurile de leptină și pot ajuta la pierderea în greutate la persoanele obeze Pentru a echilibra cerințele zilnice, puneți heringul braconat sau la grătar cu legume.

FDA recomandă consumul de hering de două ori pe săptămână.

cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași corpul meu este încăpățânat să piardă în greutate

Codul Pacificului Imagine: Shutterstock Codul este o sursă excelentă de vitamina A, colină, magneziu, calciu, fosfor, potasiu și seleniu Un studiu realizat la Universitatea din Islanda a constatat că consumul a g de cod pe timp de cinci zile pe săptămână contribuie la pierderea a peste 1,7 kg în greutate la persoanele obeze, împreună cu îmbunătățirea tensiunii arteriale și a sensibilității la insulină și reducerea nivelurilor de trigliceride Puneți-l la fiert sau la bracon pentru a obține toate beneficiile nutriționale.

Hilsa Imagine: Shutterstock Hilsa este o sursă bogată de proteine, grăsimi, vitamina C și calciu Un studiu realizat la Universitatea din Dhaka pe subiecți hipercolesterolemici a constatat că, deși hilsa are o natură grasă, poate reduce colesterolul LDL rău Deși nu s-a constatat că aportul de pește hilsa are legătură directă cu IMC mai mic, este sigur pentru inima ta.

cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași nu pierdeți în greutate după alăptare

Cei șase pești enumerați mai sus vă pot ajuta să vă atingeți greutatea țintă. Dar, puteți include orice alt pește în dieta dvs.

  • Pierderea în greutate yanhee
  • Este de de kilograme de grăsime dacă sunteți 5'7?

Proteina din pește este eficientă în pierderea în greutate în comparație cu orice altă proteină animală, deoarece îmbunătățește sațietatea Mai mult, peștele conține aminoacidul taurină. Taurina ar putea fi benefică în prevenirea obezității și a diabetului Peștii sunt bogați în acizi grași Omega-3 Acizii grași omega-3 găsiți în pești vă ajută organismul să obțină raportul recomandat de acizi grași omega-3 la omega La rândul său, acest lucru ajută la reducerea inflamației cauzate de excesul de acizi grași omega-6 care se găsesc în majoritatea alimentelor nedorite Inflamația necontrolată poate pune corpul într-o stare de stres și poate duce la creșterea în greutate.

cel mai bun mod de a pierde sănătatea oamenilor grași de ce nu poate soțul meu să piardă în greutate

Consumul de pește poate ajuta la reducerea inflamației și a șanselor de a îngrășa. Dacă găsiți mirosul de pește descurajant, puteți opta pentru suplimente de ulei de pește după ce ați consultat medicul pentru a vă satisface necesarul zilnic de acizi grași omega O dietă de pește este benefică pentru reducerea nivelului trigliceridelor și a riscului de boală coronariană Acest lucru, la rândul său, previne riscul unei serii de boli cardiovasculare, vă menține activ și inhibă toți factorii declanșatori care induc obezitatea.

Peștii sunt săraci în calorii Încă un motiv pentru care peștii sunt o opțiune excelentă atunci când vă aflați într-o misiune de slăbire este că au un conținut scăzut de calorii.

Cum te măsoară pentru pierderea în greutate

Deci, puteți avea pește la grătar sau braconat cu legume fără a consuma mai mult de de calorii. Nu veți simți foamea în următoarele două ore, iar papilele gustative vor fi, de asemenea, sățioase.

Peștele acționează ca un antidepresiv natural Sa constatat că consumul crescut de pește scade nivelul de stres și reduce riscul de depresie Deci, consumă pește sau ulei de pește pentru a rămâne sănătos, mental și fizic. Acum, permiteți-mi să vă fac o idee despre cum ar trebui să arate diagrama dvs. Dieta cu pește - O diagramă dietetică pentru a pierde în greutate Mese.

publicații