Beneficii sprints pentru pierderea în greutate

Beneficiile Sprint Running pentru a pierde in greutate

beneficii sprints pentru pierderea în greutate

Prescripții de exerciții pentru pierderea în greutate Incorporați antrenamente intense - cum ar fi antrenamentele cu kettlebell, sprint și boot camp - care ard o cantitate mare de calorii în regimul săptămânal pierdere în greutate broomfield co a favoriza pierderea în greutate.

Efectuați antrenamente regulate, de intensitate ridicată și consumați o dietă sănătoasă, conștientă de calorii, pentru a crea un deficit caloric în fiecare zi, ceea ce va duce la pierderea în greutate.

Se amestecă Dacă obiectivul tău este să slăbești, trebuie să te miști, iar alergarea este un loc minunat pentru a începe! Dar când vine vorba de sprinturi, alergare la distanță lungă, care este opțiunea mai bună pentru a vărsa rapid kilograme? Alergare la distanță mare Antrenorii sunt de acord că exercițiile cardiovasculare sunt un ingredient necesar și inevitabil pentru pierderea în greutate, iar alergarea este o opțiune excelentă de cardio.

Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor avertizează împotriva pierderii extreme în greutate și, în schimb, recomandă să nu pierdeți mai mult de una până la două kilograme pe săptămână. Uciderea caloriilor cu clopote Antrenamentele Kettlebell sunt alcătuite din intervale de mișcări ale corpului total asociate cu perioade scurte de odihnă și sunt efectuate într-un ritm rapid.

  • Beneficiile Sprint Running pentru a pierde in greutate - Viața sănătoasă
  • Grăsime vechi greu de pierdut

Luați în considerare adăugarea antrenamentelor cu kettlebell la rutină, deoarece stimulează în mod eficient pierderea în greutate, măresc puterea și capacitatea cardiovasculară, îmbunătățesc echilibrul și flexibilitatea și vă permit să obțineți rezultate mai rapide și mai bune, recomandă fiziologul de exerciții ACE, Fabio Comana.

Sprinting spre Slabire Antrenamentele la intervale de sprint, un exercițiu intens și intens, pot arde aproximativ de calorii într-o scurtă sesiune de 20 de minute, potrivit Societății Americane de Fiziologie.

Ai probleme cu tiroida? Alimente permise

Faptul că vă implicați într-un exercițiu intens doar aproximativ de secunde într-un antrenament de interval de sprint de 20 de minute face ca acest exercițiu să fie o alegere excelentă și extrem de eficientă pentru cei care doresc pierderea în greutate.

Încercați un antrenament sprinting alergând 30 de secunde la efort maxim, odihnindu-vă timp de patru minute și apoi repetând timp de cinci runde.

beneficii sprints pentru pierderea în greutate

Aruncarea grăsimii cu Boot Camp Antrenamentele Boot Camp constau dintr-o varietate de exerciții de greutate liberă și de greutate corporală, exerciții cardio și mișcări totale ale corpului efectuate într-un ritm rapid, cu un timp de recuperare redus.

Deoarece provoacă toți mușchii majori din corp, precum și sistemul cardiovascular, antrenamentele din tabără de antrenament arde caloriile într-un ritm rapid, facilitează dezvoltarea țesutului muscular slab și favorizează pierderea de grăsime.

Așteptați-vă să ardeți aproximativ de calorii pentru o sesiune de tabără de boot de o oră, potrivit American Council on Exercise.

  1. SPRINTING VS. ALERGARE LA DISTANȚĂ MARE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - ALERGARE -
  2. Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™

Prescripții de exerciții pentru pierderea în greutate Experții variază oarecum în ceea ce privește durata săptămânală recomandată pentru pierderea în greutate. CDC recomandă 60 până la 90 de minute pe zi de exercițiu pentru pierderea în greutate și menținerea greutății.

beneficii sprints pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, un studiu realizat de Societatea Fiziologică Americană a demonstrat că exercitarea a 60 de minute pe zi are ca rezultat pierderea mai multă grăsime corporală decât exercițiul de 30 de minute pe zi. Efectuarea a mai mult de 30 de minute pe zi de exercițiu beneficii sprints pentru pierderea în greutate avea beneficii discutabile de pierdere în greutate, dar exercițiul de cel puțin 60 de minute pe zi poate avea ca rezultat beneficii pentru sănătate, cum ar fi riscul redus de boală și controlul afecțiunilor cronice, potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

beneficii sprints pentru pierderea în greutate

publicații